neděle 23. prosince 2012

Květiny na zeď

Tento nápad jsem viděla kdysi na netu a tak jsem se rozhodla po dlouhé době tento nápad uskutečnit a vytvořit ho i pro sebe. Květiny na zeď jsou docela náročné na čas, ale výroba je snadná. 
Na výrobu budete potřebovat: ruličky od toaletního papíru, lepidlo (Herkules nebo tenká izolepa), temperu nebo nějakou pestrou barvu, štětec, sponky nebo kolíky na přidržení, nůžky.
Nejdříve si nasbíráme potřebné množství ruliček od toaletního papíru nebo  kuchyňských utěrek. Z jedné malé ruličky uděláme jednu květinu. Ruličku si přehneme tak, aby byla plochá. Začneme stříhat stejně široké pásky z kterých se nám začnou tvořit lístky. Z pěti lístků je ideální tvar. Poskládáme se je do tvaru květiny a poté vezmeme lepidlo a středy slepíme a přichytíme sponkami nebo kolíčky. Lepidlo necháme řádně zaschnout. Po zaschnutí nabarvíme temperou okraje a šikovnější mohou i vnitřek. Barvu necháme zaschnout a pak si květiny rozmístíme tak jak je chceme umístit na zeď. Po rozmístění začneme slepovat okraje k sobě. Já jsem je lepila opět Herkulesem, ale asi nebyl pořádně zaschlý a nebo se to tíhou prostě potrhalo. Takže jsem vzala tenkou izolepu a slepila okraje k sobě izolepou. Po vytvoření je ještě důležité mít na zdi hřebíky. Mě stačily 4, ale to se volí podle délky květin. Čím kratší délka květin, tím méně budete potřebovat hřebíčků. Přeji hodně úspěchu :)) 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.