pondělí 3. září 2012

Essence- I love stage

Nedávno jsem si koupila bázi od essence pod oční stíny. Ještě než jsem ji koupila, koukla jsem na všechny možné blogy jaké jsou na tuto bázi názory. No většina jich bylo špatných než dobrých, ale můžu říct, že mě se zatím líbí. Jelikož nemám zkušenosti s těmito produkty tak možná proto se mi zdá fajn. Stíny se mi na bázi parádně vybarví a vypigmentují. Zakoupila jsem ji v drogérii Rossmann asi za 70 ,- kč.
Někdy třeba vyzkouším i dražší a kvalitnější bázi. Před touto bází jsem pod stíny aplikovávala stříbrnou tužku se třpitkami (Gabriella Salvete 5), ale ta strašně tahala oční víčko. No a ještě kdysi jsem si pod stíny dávala taky tužku od Salvete a ta měla pouze stříbrnou barvu a číslo měla 12,ale ta už se teď asi neprodává. Obě tužky jsou dřevěné, takže se dají nádherně ostrouhat. Tak doufám, že se vám taky bude líbit. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.