neděle 17. ledna 2021

Večerní odličování pleti jednoduše a efektivně

 Hezký den vám všem,

každý večer svoji pleť připravuji ke spánku tím, že ji důkladně odličuji. Odlíčení před spánkem je pro pleť velmi důležitou činností. Pleť vám za důkladnou starostlivost bude vděčná.

Já pro odličování očí používám Eucerin DermatoCLEAN. Jedná se o dvoufázový odličovač očí, který spolehlivě odlíčí i voděodolné líčení. Přípravek je vhodný i pro citlivé oči a dokonce ho mohou požívat i lidé, kteří nosí kontaktní čočky. Já na tomto výrobku oceňuji to, že mi během odličování nedráždí oči a spolehlivě odlíčí o černou řasenku z řas. 

Obsah Eucerin DermatoCLEAN je 125 ml, což je takové spíše cestovní balení, ale zase pokud by vám náhodou výrobek nevyhovoval, nebude vám to tolik líto, jako kdyby měl například 300 ml.

Čisticí gel od Vichy Normaderm Phytosolution používám většinou večer při sprchování. Pomocí tohoto gelu pleť zbavuji přebytečného mazu zejména v T-zóně, kterou mám velmi problematickou. Gel je obohacen o minerály a probiotika. Pleť je po použití gelu jemná a do hloubky vyčištěná. Pokud máte akné nebo rozšířené póry, bude tento výrobek ideální právě pro vás. Značka Vichy je velmi známá pro své kvalitní výrobky, takže si myslím, že bude vyhovovat ve většině případů skoro všem. 

Musím říct, že tyto dva výrobky v současné době používám nejvíce a opravdu mi vyhovují. Zakoupit je můžete například v lékárně Benu.

Znáte tyto výrobky?







2 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře.