neděle 10. listopadu 2019

Bourjois Liner Reveal tekuté oční linky 2,5 ml

Hezký den vám všem,

dnešní článek bude vhodný pro ty z vás, které máte v oblibě tekuté oční linky, nebo zrovna o nějakých uvažujete a chcete se něco dozvědět o Liner Reveal od značky Bourjois

Tekuté oční linky Liner Reveal jsem zakoupila na e-shopu parfemy-elnino za velmi nízkou výprodejovou cenu a to za pouhých 68,- Kč. To je super ne?

Vzhledem k tomu, že jsem toho od značky Bourjois ještě moc neměla, rozhodla jsem se pro změnu a linky prostě koupit. Za tak nízkou cenu jsem si řekla, že i kdyby to byl úplný propadák, pořád z toho nebudu tolik zklamaná. 

Linky mají měkký a přesný hrot. Samotný odstín linek je černý s přidaným leskem. Díky tomuto efektu linky nanáším 2x, protože to pak v opačném případě působí jako kdybych na některých místech linky zapomněla aplikovat. Prostě shiny efekt mě moc neoslovil. Díky přesnému a měkkému hrotu se linky krásně aplikují na horní pohyblivé víčko oka. 

Celková výdrž těchto linek je v podstatě celý den. Záleží také hodně na tom, zda i venku třeba prší, nebo je ranní mlha. Vlhko těmto linkám určitě neprospívá. 

Z linek od Bourjois mám dost smíšené pocity. Na jednu stranu fungují jak mají, ale zároveň mají i svá negativa. Určitě už jsem měla i lepší linky než jsou tyto.

Znáte tyto linky? Co všechno jste od Bourjois zkoušeli?




 

3 komentáře:

  1. Já oční linky nepoužívám, takže tyhle produkty moc nepoznám a vlastně ani od této značky jsem ještě nic nezkoušela.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Pár linek jsem zkoušela, ale tyto mezi ně nepatří :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Já to s linkama moc neumím, takže je raději ani nezkouším. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.