pátek 5. dubna 2019

Balzám na rty z Primarku

Hezký pátek vám všem,

pokud jezdíte nakupovat do Primarku, určitě vás zaujme dekorativní a pečující kosmetika jako mě. Já jsem si tentokrát ve stojanu všimla balzámu na rty Jolly Rancher s melounovou vůní. Tento balzámek cenově vychází na 2€. 

Balzám má nápaditý modro-růžový obal, kterého si určitě všimnete. Hned po rozbalení jsem balzám vyzkoušela a musím říct, že vůně mě opravdu nadchla a zaujala. Od toho momentu používám výrobek každý den. 

Rty jsou po pravidelném používání vláčné, bez prasklinek a vyživené. Balzám má sice růžovou barvu, ale po nanesení na rty je krásně čirý. 

S tímto výrobkem jsem moc spokojená. Nejvíce mě baví ta skvělá sladká vůně a také vyživení rtů.

Používáte balzámy na rty? 


 

 

7 komentářů:

  1. vypadá roztomile.. :-) docela dost. Momentálně mám ten nový lip butter od weledy, protože moje rty po nemoci jsou hodně vysušené. A tenhle zelený kousek o ně nejen pečuje, ale i je léčí :-)

    TO BYL MŮJ BŘEZEN

    OdpovědětVymazat
  2. Má roztomilý obal. Vidět ho v obchodě, tak asi taky neodolám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. My another blog is www.gulsahworld.com. I will be happy if you subscribe to my blog .Kisses

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.