pátek 1. března 2019

Tuhé mýdlo levandule a ostružina od Yves Rocher

Hezký den vám všem,

čas od času domů kupujeme tuhá mýdla, která používáme k mytí rukou. Já tentokrát vybrala v prodejně Yves Rocher tuhé mýdlo s vůní levandule a ostružiny. Toto mýdlo cenově vychází na 69,- Kč a na výběr tato značka nabízí ještě další varianty, které možná postupem času také vyzkouším. 

Mýdlo levandule a ostružina má celkový obsah 80 g. Po rozbalení z papírového obalu je vhodné mýdlo položit na nějaký mýdelník, aby nedocházelo k znečištění vany, umyvadla apod. 

U mýdla mě velmi zaujala čistá vůně levandule, tu ostružinu z něj teda moc necítím, ale to vůbec nevadí. Po napěnění se z výrobku začne ještě více uvolňovat příjemná a relaxační vůně. Pěnění není nijak bohaté, ale za to mýdlo pokožku dokonale myje a čistí. Po mytí je pokožka těla hebká a není vysušená. 

Mýdlo se svojí malou velikostí vydrží poměrně dlouhou dobu. Takže než dojde k celé spotřebě jednoho kusu, bude to trvat asi dlouhou dobu. 

Pokud vám tuhá mýdla nevadí a rádi je zkoušíte, určitě vám tento konkrétní levandulový kousek mohu vřele doporučit. 

Zaujalo vás toto tuhé mýdlo?




 

7 komentářů:

  1. Tuším, že jsem s touhle vůni měla sprchový gel a ta vůně byla nádherná. Tuhé mýdla mi nevadí, někdy je taky ráda používám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhé mýdla mám ráda a tohle musí být skvělá vůně.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhé mydlá mám najradšej! Vyzerá krásne :)

    OdpovědětVymazat
  4. tuhé mydla veľmi nepoužívam, ale verím že musí užasne voňat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Imagino o cheirinho desses sabonetes lindos!
    Boa semana,
    Beijinhos,
    Espero por ti em:
    strawberrycandymoreira.blogspot.pt
    http://www.facebook.com/omeurefugioculinario
    https://www.instagram.com/marysolianimoreira/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.