pátek 22. února 2019

Voňavá vlasová péče se značkou BES

Hezký den vám všem,

opět tu mám pro vás jeden voňavý článek, ve kterém se zaměřím na vlasovou kosmetiku. Pokud neznáte značku BES, tak se jedná o profesionální kosmetiku určenou pro kadeřnické salony. Je to italská značka, která se prodává od roku 1964 a já ji mám ráda hlavně kvůli vůni některých výrobků. 

Aktuálně používám tyto tři výrobky: Šampon BES Gelato s vůní žvýkačky pro objem vlasů, BES Gelato pěnu pro objem vlasů s vůní skořice a vanilky, BES Gelato masku s vůní papaya na poškozené vlasy, které jsou zakoupeny na stránce hair-cosmetics.cz

Tento šampon jsem chtěla hlavně kvůli žvýkačkové vůni. Druhým důvodem bylo určení pro objem vlasů. Poslední dobou mám malý objem ve vlasech, takže jsem chtěla vyzkoušet něco nového. 
Šampon obsahuje přírodní proteiny, které dodají vlasům sílu a zlepšují jejich strukturu. 
Po umytí jsem měla vlasy nádherně provoněné žvýkačkou a také plné objemu. Objem ve vlasech vydrží cca 1 den. 

Tato pěna mě opět zaujala slibovanou vůní se skořicovým a vanilkovým kopečkem. Pěna po aplikaci do dlaně moc hezky voní a vůně ve vlasech vydrží ještě cca 2 dny. Po vyfénování jsou vlasy hodně načechrané a mají velký objem. Jedinou nevýhodou je slepení vlasů. Občas si ale pěnu stejně aplikuji znovu, protože ta vůně je fakt boží.

Opět výrobek, který jsem chtěla jen kvůli slibované sladké vůni. Maska vlasy vyživuje, eliminuje elektrizaci a krepatění vlasů. Vždy když si masku aplikuji do vlasů, tak mám pocit, že jsem v kadeřnickém salonu a je o mě maximálně postaráno. Prostě vlasová péče jak má být. 

Pokud chcete vyzkoušet voňavou vlasovou péči, určitě zkuste některý z těchto výrobků. Já jsem s nimi maximálně spokojená a až je spotřebuji, kupuji určitě další voňavé varianty. 

Líbí se vám tyto výrobky?








 

3 komentáře:

  1. Ten šampon a maska musí být super. Taky mám ráda žvýkačkové vůně. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Wow.. tyhle produkty vypadají zajímavě :-) vidím je prvně.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tieto produkty vyzerajú nenormálne chutne! :D Podľa tých názvov.. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.