pondělí 12. listopadu 2018

Catrice linky na oči

Hezké pondělí vám všem,

není to tak dávno co jsem si koupila tekuté linky na oči od značky Catrice na e-shopu dekorativka.cz. Já tekuté linky používám pravidelně každý den a nedovedu si bez nich představit jakékoliv líčení. Ke mě prostě linky patří a taky je musím pořád dokola kupovat. Většinou mám nějaké svoje stálice, které kupuji pravidelně, ale čas od času se rozhodnu pro změnu a koupím něco, co mě zaujme na první pohled. Tentokrát mě zaujaly oční linky od Catrice, které jsou matné a tenký štěteček. Linky cenově vyšly cca okolo 100,- Kč.

Tekuté oční linky Catrice jsou samozřejmě v černé barvě, která má název 010 Dating Joe Black. Linka většinou po aplikaci ihned zaschne a po celý den se nehne a nerozmazává. Výdrž je tedy dlouhá a bezproblémová.

Pokud jde o zakončení, nebo také ocásek linky, tak ten jde naprosto úžasně nakreslit pomocí tenkého štětečku. Musím říct, že tenký štěteček byl vlastně takovým prvním impulsem, proč vlastně linky koupit. Ano, mé očekávání bylo splněno a linky jsou naprosto dokonalé tak jak jsem na ně zvyklá.

Odličování linek jde pomocí dvoufázového odličovače snadno a rychle.

Tyto linky mě moc překvapily a jsem za ně upřímně moc ráda. Pokud si denně kreslíte linky a chcete super ultra tenký zakončující ocásek, tak jděte právě do tohoto konkrétního výrobku.

Používáte tekuté oční linky?





 

3 komentáře:

  1. Já s linkama pracovat moc neumím, ale mám na zkoušku pár linek tak snad se naučím :) Tyhle vypadají dobře.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Já oční linky nepoužívám, protože si myslím, že mi moc nesluší. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Nepoužívám žádné linky :) ani je neumím :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.