pondělí 7. května 2018

Linky od W7

Hezký den vám všem,

nedávno jsem si koupila na e-shopu dekorativka.cz tekuté linky od značky W7. Linky používám každý den a asi bych se bez nich neobešla. Tyto linky mě zaujaly hlavně svojí cenou, protože stály pouze do 100Kč/8ml. 

Linky mají tenký hrot, díky kterému se dá oční víčko precizně orámovat. Určitě by šlo s hrotem vytvořit i velmi oblíbený ocásek, ale ten jsem ještě nezkoušela, takže nemohu soudit. Já osobně většinou ocásek linek tvořím linkami ve formě fixu. Po vytvoření linek dochází do pár vteřin k zaschnutí a zmatnění. Matný efekt mě moc překvapil, vůbec jsem nečekala, že se tak linky budou po zaschnutí chovat. Samozřejmě mě to překvapilo v dobrém slova smyslu, takže jsem moc ráda. 

Výdrž linek je bez problémů celý den bez nějakých změn apod. Já většinou s linkami problémy nemám, ještě jsem snad nezažila nějaké rozmazávání linek apod. Takže pokud hledáte linky s dobrou výdrží a matným efektem, určitě běžte právě do W7. 

Odličování linek jde velmi snadno s dvoufázovým odličovačem. Linky se dají pomocí takového přípravku velmi snadno z očního víčka odstranit pryč.

Co na tyto linky říkáte vy?



 

5 komentářů:

  1. Já sice linky nepoužívám, ale vypadají skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Linky nepoužívám, takže pro mě zbytečný produkt. Ale líbí se mi jak jsi je nafotila :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Já sice linky nepoužívám, ale dám tip kamarádkám:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Já linky nijak moc nepoužívám, ale docela vypadají dobře. :) Od W7 jsem měla už pár věcí a byli super.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.