pátek 27. dubna 2018

Nákupy v Primarku II

Hezký den vám všem,

opět tu mám článek na téma nákupy v Primarku, protože jsem tam byla minulý týden opět nakupovat a nakoupila jsem si pár věciček, které vám chci ukázat.

Tentokrát jsem nakoupila nějaká trička, kosmetiku a další beauty blbůstky.

Trička
Trika jsem vybrala celkem 4. Všechny jsou vyrobeny z příjemného materiálu, dají se prát na 40°C a jsou s krátkým rukávem. Trika tam nakupuji ráda, protože jsou fakt moc super a mají na výběr i několik barevných variant.

Tílko
Bílé tílko jsem si koupila jen tak do zásoby. Bude se hodit určitě třeba pod světlou košili :-)
Ponožky a pásek
Ponožky jsou takové ty klasické ťapky do balerín apod. Celkem bylo v jednom balení 5 párů. 
Pásek má hnědou barvu a tentokrát jsem si místo S vzala M.
Sportovní podprsenka
Podprsenek určených na sport měli v Primarku velké množství. Já si vybrala právě tuto černou, která se mi zdála nejvíc praktická.
Masky na obličej
Opět masky na obličej, které mají teď ve výprodeji. Jednu plátýnkovou jsem si vzala jen tak na zkoušku.
Beauty blbůstky
Řasy mě moc zaujaly a musela jsem si vzít rovnou dvoje. Jedny možná věnuji do giveaway, to ještě uvidím. Na výběr bylo hned několik různých variant, ale já si vybrala nejpřirozenější variantu.
Gumičky do vlasů mě moc nadchly svojí nude barvou. Bohužel jsem je už stihla vyzkoušet a jsou úplně na nic. Kloužou dost z vlasů a celkově neudělají pevný cop.
Nude laky na nehty jsou fakt pecka. V balení jsou celkem 3 kusy a určitě je co nejdříve vyzkouším.
Silonkové ponožky se teď budou hodit do balerín. V balení je celkem 5 párů za super cenu.
Džíny
Opět jsem si koupila nějaké džíny. Jsou z pevného materiálu a na výběr měli fakt hodně barev a velikostí.


7 komentářů:

  1. Ponožky a to tílko jsem si tam minulý týden taky nakoupila :) Tílka se hodí na léto ideální. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nákup. Já si akorát podobnou podprsenku objednala z Ali, vypadá moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ty masky na obličej vypadají skvěle:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně se mi líbí to růžové tričko :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, ty masky na obličej vypadají zajímavě. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  6. Basic trička má Primark fakt super. Líbí se mi laky na nehty :) Taky jsem byla v Primarku a dnes vydala článek

    OdpovědětVymazat
  7. Do Primarku bych chtěla taky, ale musím si nejdřív ušetřit velkou spoustu peněz, jak to tak vidím! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.