pondělí 16. dubna 2018

Balea textilní maska s aktivním uhlím

Krásný den vám všem,

to bych nebyla já, kdybych netestovala každou chvíli nějakou masku na obličej. Jsem kupováním masek doslova posedlá. Tentokrát vám sdělím mé pocity a dojmy z černé textilní masky na obličej od značky Balea, která je k sehnání v prodejnách Dm drogerie. Maska cenově vychází na nějakých cca 40Kč, což není moc. 

Černá textilní maska Balea obsahuje aktivní uhlí, zinek, kyselinu salicylovou. Maska má za úkol pleť vyčistit, zbavit akné a zabraňovat jejímu dalšímu vzniku. 

Použití masky je velmi jednoduché. Stačí ji přiložit na vyčištěnou pleť, hezky ji prsty uhladit a pak už jen čekat 10-15 minut. Tu dobu působení si můžete zvolit i podle sebe. Po době působení se maska sejme z pleti a zbytek tekutiny se rozmasíruje.

Po aplikaci je pleť hebká, ale není nijak extra vyčištěná. Myslím si, že to chce používat masku častěji a určitě pak budou znatelné i lepší výsledky. 

Znáte tuto černou textilní masku?




 

6 komentářů:

  1. Akurát pred dvomi dňami som ju skúšala. Je fajn, ale tiež si myslím, že nejaké výsledky by mohlo byť vidieť až po dlhodobejšom používaní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Masku jsem nezkoušela, ale asi jich bude potřeba nakoupit více a používat pravidelně. Třeba se pak výsledky dostaví :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si masku koupila celkem nedávno a dali jsme si ji oba s přítelem. Mě nijak nezachránila , protože si čistím obličej i jinou kosmetikou, ale přítel má teď pleť jak miminko. Úplně omladl :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle textilní jsem nezkoušela, ale měla jsem doma tu slupovací a ta se mi moc zamlouvala. Sice to nebylo nějaké extra, ale přeci jenom člověk má pak lepší pocit, když si z toho obličeje něco sloupne :D Jinak zkoušela jsem ještě nějakou černou slupovací z Tety a ta byla dost dobrá, tak se po ní klidně můžeš podívat :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  5. Koukala jsem na ní :), ale ani nevém proč, tak jsem si jí nakonec nekoupila, ale spíš mám raději masky v balení, které mám na více použití :))

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.