středa 21. března 2018

Parfémová voda So Elixir z Yves Rocher

Krásný den vám všem,

je to pár týdnů zpátky co měla značka Yves Rocher akci pro věrné zákaznice a obdárovávala je vzorkem vůně So Elixir. Samozřejmě jsem tuto vůni obdržela i já, protože mi domů přišla jejich papírová poukázka, která měla ještě nějaké další výhody v podobě slevy a ještě nějakého dárečku. 

Celkový obsah tohoto vzorečku So Elixir je 5ml. Takže opravdu velmi malá vůně, která má ale i výhody díky své malé velikosti a tou je třeba to, že vůně se vejde i do nejmenší kabelky, kterou doma máte. 

Ve vůni ucítíte bergamot, srdcem vůně jsou pak květinové tóny, ve kterých jsou ještě esence z růží s výtažky z jasmínu a pak esence pačuli a tonkový bob. Vůní se vždy jen tak lehce potřu, ale kdybych to přehnala, určitě by mi už v žádném případě nevyhovovala, protože je kořeněná. Já osobně kořeněné vůně nemám ráda, ale jak říkám ...v malém množství mi to vůbec nevadí.

Lahvičku nosím v malé kapsičce v kabelce, takže ji mám pořád po ruce a kdykoliv potřebuji, tak po ní sáhnu. 

Vůně So Elixir mě potěšila a akce pro věrné zákaznice v kamenných prodejnách Yves Rocher mě baví čím dál tím víc.

Co na tuto vůni říkáte? Máte ji také?




5 komentářů:

Děkuji za Vaše komentáře.