čtvrtek 7. prosince 2017

TIPY na dárky č.1

Hezký den milé čtenářky,

rozhodla jsem se pro vás udělat článek na téma tipy na dárky. Já už se poslední dobou naučila dárky raději objednávat a čekat na ně v klidu doma. Nestojím tak fronty v obchodech mezi vystresovanými lidmi a vše si mohu v klidu rozmyslet. Ale drogerii (dárkové kazety) si vždy ráda omrknu a nějaké koupím. Kosmetikou prostě nic nezkazíte a je to vždy správná volba.

Dnes vám ukážu jaké výrobky se dají koupit pro maminku, babičku, tetu, sestru, kamarádku, kolegyni, tátu, dědu, přítele atd. od značky Astrid, Diplomat a Adam.

V některých obchodech mají dárkové kazety i za velmi přijetelnou cenu, takže určitě neváhejte a zkuste na ně alespoň mrknout.

MOISTURE TIME ASTRID
Obsahuje pleťový krém a micelární vodu
Cena: max 200Kč
Odkaz: zde

HYALURON PLUS ASTRID
Obsahuje denní krém proti vráskám + noční krém.
Cena: cca 200Kč
Odkaz: zde

Další balíčky, které vidíte na fotce jsem různě namixovala. Doufám, že vám balíčky poslouží jako inspirace a třeba podobné také vytvoříte.



DIPLOMAT pro muže
Tato kazeta obsahuje tři výrobky: vodu po holení, deodorant, pěnu na holení, které jsou určeny pro muže.
Cena je cca 200Kč.
Sehnat ji můžete v Albertu.
ADAM pro muže
Tato kosmetika je opět určena mužům a lze ji koupit i v dárkové kazetě. Samozřejmě pokud byste si chtěli sestavit balíček samy, určitě na vás čekají i samotné výrobky.
Cena kazeta je cca 200Kč.
Sehnat můžete v Albertu.



3 komentáře:

  1. Astrid má ty vánoční balíčky fakt lákavý, a i z jednotlivých produktů se dají složit super balíčky :) Za mě nejlepší volba co se týký péče o pleť :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn tipy! Já jsem teď v Tescu kupovala jedno balení tátovi a moc se mi líbí jeho složení. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.