sobota 7. října 2017

Řasy Wispies od Ardell

Hezký den vám všem,

umělých řas není nikdy dost a já osobně ráda střídám různé druhy. Nejraději mám řasy, které vypadají přirozené a těmi jsou i řasy Wispies Studio Effect od značky Ardell. Od této značky pár balení umělých řas mám a nikdy mě nezklamaly. Mimochodem sehnat je můžete například zde: normazlin.cz Cena je 169Kč. 

Řasy mají velmi tenký nalepovací proužek, který je průhledný a velmi dobře se s ním manipuluje. Řasy (proužek) většinou musím zkracovat, protože mi pak nesedí na očním víčku. Těmto Wispies jsem ale proužek zkracovat nemusela, protože byl dlouhý přesně jako moje víčko. Jakmile nanesete na proužek lepidlo (já použila lepidlo na řasy od Ardell), stačí počítat do 30 a pak důkladně řasy nalepit na oční víčko. Po zaschnutí je ještě důležité spojit vaše řasy s umělými klasickou řasenkou.

Musím říct, že efekt těchto řas mě moc baví a připadá mi opravdu přirozený. Během dne vydrží řasy na očním víčku bez problémů a odličovat zbylé lepidlo můžete například dvoufázovým odličovačem. 

Značka Ardell nabízí širokou škálu nalepovacích řas, takže pokud se vám zrovna tyto nezamlouvají, můžete vyzkoušet jiné. 

Používáte nalepovací řasy?







15 komentářů:

  1. You look charming! And I follow you back)

    OdpovědětVymazat
  2. Great eyelashes! Your makeup is gorgeous <3
    Have a lovely weekend

    new
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/diy-sock-boots.html

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, amazing lashes! I didn't try them but they look so interesting and really beautiful!
    You have wonderful eyes, and you are so beautiful girl! Amazing photos dear!Real fantastic.

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    OdpovědětVymazat
  4. Od Ardell mám několik párů doma. Zatím s němá neumím pořádně zacházet takže s nimi jen blbnu doma. Ale až se to naučí tak tak to bude pecka. Jsou krásné :3


    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají pěkně :) Já teda moc nalepovací řasy nenosím.

    OdpovědětVymazat
  6. Great Post! Followed hope you will follow back:)

    OdpovědětVymazat
  7. Those eyelashes look fantastic! Thumbs up!
    Xo

    http://www.terradaflor.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. So beutiful!
    xoxo,
    https://tudosobretudon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. tieto som kedysi používala :) boli super, ale už umelé riasy nenosím
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  11. vyzerajú na tebe pekne :) ja som ešte umelé riasy nemala a neviem, či vôbec niekedy mať budem, ale na iných sa mi to páči :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.