úterý 19. září 2017

Svíčka od PartyLite

Hezký den vám všem,

poslední dobou jsem si zamilovala pálení vonných svíček. Doma mám i aroma lampu, ve které občas pálím vonné vosky. Momentálně nastávají chladnější dny a v těchto dnech je pálení naprosto ideální a správnou volbou jak si doma udělat útulno a relaxovat. Není to tak dávno, co mi domů přišla krásná svíčka od značky PartyLite. Tuto svíčku mám s vůní Geranium Citronella.

Svíčka přišla v krásné velké krabičce, která má na víku vyobrazenou stuhu. Obal svíčky je z bytelného skla a samotná barva je pak světle fialová.

Vůně je opravdu moc příjemná a lehká. Bohužel mě mrzí, že má svíčka pouze jeden knot, takže kousek svíčky mi zůstává na skle a nevypálí se. Svíčka vydrží 40-60 hodin, což je opravdu hodně dlouho.

Musím říct, že tato svíčka mi designově naprosto vyhovuje. Naopak mi nevyhovuje jeden knot, který způsobuje nevypálení celé svíčky.

Jaké svíčky máte nejraději vy?




 

8 komentářů:

  1. Miluju svíčky a už asi týden pálím o sto šest, takže i tato by se mi líbila :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední dobou jsem svíček spálila opravdu dost. Mám ráda svíčky od Yankee Candle a svíčky z Ikei kterých si pokaždé nakoupím zásobu. Zrovna mi na stole hoří ostružinová a ke super :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Great post, dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, nice candy. I like it. ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdpovědětVymazat
  5. ¡Hello!
    Thanks for following! I follow you now;)
    https://aprovechalavidacadadiaa.blogspot.com.es/
    ¡Kiss!

    OdpovědětVymazat
  6. Já svíčky miluji a pálím je celý rok, je mi jedno co je za měsíc nebo roční období. Nastane ale podzim a kupuji o sto šest :) zatím odpaluji vosky z léta nebo svíčky, které mám ve sklenici, takže jsou na celý rok. Ale už se těším na svojí první objednávku vůni podzimu a zimi.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná, úplně se těším na podzimní pálení svíček :-) Moc jich doma nemám, tak si chci něco pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec tuto značku neznám. :) Já miluji pálení svíček přes podzim a zimu. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.