pátek 18. srpna 2017

Sail to the Moon od Mary Kay

Krásný pátek vám všem,

léto ještě neskončilo a tak tu mám pro vás ještě článek o osvěžujícím spreji od značky Mary Kay. Tento výrobek je aktuální novinkou a musím říct, že se fakt povedl. Celkový obsah výrobku je 147 ml a doporučená cena 690Kč, což není zrovna málo. 

Sail to the Moon je parfémovaný sprej, který je určen na tělo. Vůně je citrusovo-květinová. Horní tóny tvoří růžový grapefruit s květy lesního ovoce, střední tóny pak indický jasmín, korálový zimolez a tuberóza, spodní tóny obsahují hedvábné pižmo. Vůně je skvělá, akorát před aplikací a postupným uvolněním mi není moc příjemná. Stačí ale počkat alespoň 3 minuty a vůně se krásně zjemní. 

Výrobek má plastový obal s klasickým rozprašovačem. Plastový obal je velkým plusem, protože je lehký a tak ho můžete nosit i v kabelce a vůbec o něm nebudete vědět. Během horkých dnů určitě tento výrobek uvítáte stejně jako já, protože vás krásně osvěží a probudí unavené tělo zpět k životu. Během dne vůně postupně z pokožky vyprchává, ale stejně na ní zůstane na konci dne lehoučký citrusovo-květinový nádech. 

Osvěžující tělové spreje mám moc ráda a to hlavně díky jemné a příjemné vůni. U tohoto výrobku musím ocenit hlavně praktický obal a svěží vůni. 

Jaký osvěžující tělový sprej používáte vy?




 

2 komentáře:

  1. Já mám parfemované vody od Avon :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám tento sprej z fialovej rady Chase a rainbow so sladkou vôňou,a obávam sa, že ho za chvíľku úplne miniem, lebo som si ho zamilovala !:) tak pri najbližšej príležitosti ovoniam aj tento :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.