sobota 1. července 2017

Matující papírky Od Yves Rocher

Hezkou sobotu vám všem,

dnes vám představím matující papírky Zéro Défault od značky Yves Rocher. Tento výrobek jsem kupovala z toho důvodu, protože máme v práci hodně ostré osvětlení a zhruba v 1/2 směny se mi začne lesknout nehorázným způsobem čelo. Tento problém jsem řešila hlavně klasickým kapesníčkem, ale do pár minut bylo čelo opět lesklé takže jsem začala hledat co by mi mohlo pomoct. Našla jsem na stránkách Yves Rocher právě tyto papírky s matujícím efektem a tak jsem si řekla, že do toho jdu. Cena papírků je 139Kč. (aktuální akční cena na yves-rocher.cz 99Kč)

Jedno balení obsahuje dohromady 50 matujících papírků, takže vydrží na pěkně dlouhou dobu. Plocha papírků je dostatečně veliká na to, aby se daly přiložit na čelo. Použití je možné na T-zónu což je nos, čelo a brada. Já ale papírek používám jen na to čelo. Je pravda že po odstranění papírku z čela, je pleť krásně matná. V případě potřeby je možné celý proces opakovat, ale mě většinou stačí pouze jedno použití za den. Každý papírek je pouze na jedno použití. 

Vzhledem k velikosti papírového obalu (pouzdra), ve kterém jsou papírky umístěny je možné tento výrobek snadno přenášet v kabelce, nebo v cestovním zavazadle a nezabere vám tak žádné místo. 

S efektem jsem moc spokojená a určitě vám mohu tento výrobek doporučit. 

Jaký výrobek používáte na zmatnění pleti vy?



6 komentářů:

  1. Nad pořízením papírků už nějakou tu dobu váhám, pořád chodím do YR a pořád nekončí u mě doma. Asi se jednou k tomu nákupu budu muset dokopat, když fungují.

    OdpovědětVymazat
  2. Já tyto papírky nějak nepotřebuji, sice možná je to fajn když jsou po ruce, ale nějak mi to nepřijde nic extra

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, já mám tyto papírky z Oriflamu, v akci asi cca za 59Kč a jsem s nimi spokojená. Takže jen takový tip ode mě na levnější variantu :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Niekedy som ich mala od essence, ale nepomáhali mi. Najviac sa mi osvedčili papierové vreckovky, tie sú láska :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám z Oriflamu a jsem s nimi docela spokojená, ale asi vyzkouším i od YR. Ani jsem nevěděla, že je mají.:D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.