středa 21. června 2017

Univerzální krém Nivea Care

Krásnou středu vám všem,

dnes tu mám pro vás článek o univerzálním krému od značky Nivea. Univerzální je z toho důvodu, protože se dá použít na obličej, tělo a ruce. Tato možnost se mi moc líbí, protože až pojedu v létě na dovolenou, můžu si vzít pouze jeden výrobek a nemusím tahat ještě další dva navíc. Obsah krému je 100 ml, ale prodává se i 50ml.

Krém je určen pro všechny typy pleti a pro všechny věkové skupiny. Konzistence je velmi hutná a moc dobře se nanáší na pleť, ruce i tělo. Já krém nejvíce používám na obličej před spaním a ráno mám pleť krásně hebkou. Vůně krému je moc příjemná a lehká. Během použivání jsem nezaznamenala žádné negativní projevy na pokožce. Doba vstřebávání závisí na množství nanesené vrstvy na pokožku. Střední vrstva naneseného krému se vstřebává cca +-10 minut.

Obal výrobku je vyroben z plastu, který je velmi bytelný. Víčko je na klasické šroubování a před prvním otevřením je krém chráněn hliníkovou fólii. Řekla bych, že hliníková fólie je u krémů snad v dnešní době samozřejmostí, ale čas od času najdu i krém, který tuto fólii nemá a z toho důvodu ani výrobek nekoupím. Samotný design krému je navržen do modro-bílé barvy a celkově pak působí dobrým dojmem. 

Krém mi vyhovuje převážně svojí hutnou konzistencí a velkým využitím. Pokud hledáte výrobek, který zastoupí krém na obličej, tělo a ruce určitě do něj jděte.  

Máte svůj oblíbený výrobek od značky Nivea?

 




8 komentářů:

  1. Toto je jediný Nivea krém ktorý mám rada :)

    OdpovědětVymazat
  2. tento krémik mám doma hneď v troch veľkostiach a je perfektný! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě stačí pouze tento, ale určitě je to fajn mít více variant.

      Vymazat
  3. Nivea je taková klasika a tento krém vypadá fajn, ještě jsem ho nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento krém mám také, ale ještě jsem ho neotevřela :) už se na něj ale těším :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.