středa 24. května 2017

Konturovací paletka od Rival de Loop

Krásný den vám všem,

dnes bych vám chtěla napsat o konturovací paletce, kterou jsem koupila v drogerii Rossmann. Značku Rival de Loop možná někteří neznáte, ale je kvalitou srovnatelná například s Essence a je za velmi příznivé ceny. Já si tentokrát koupila konturovací paletku, paletku stínů a balzám na rty. Paletku takového druhu ještě doma nemám a tak jsem neváhala a ihned ji vkládala do košíku. Cena byla cca 100Kč. 

Paletka obsahuje 5 odstínů. Najdete zde jak světlý odstín na projasnění, tak odstín tmavý. Textura je hodně krémová a velmi dobře se s ní pracuje. Já produkt nanáším buď pomocí prstů, nebo štětcem. Určitě je lepší nanášení pomocí prstů z mé vlastní zkušenosti. Štětec na sebe moc výrobku nenanese a tím pádem nic nenasete ani na pleť. Výrobek se dá samozřejmě vrstvit na sebe, takže můžete tvořit jak lehké líčení, tak výraznější. 

Celková výdrž je poměrně uspokojující a to cca 6 hodin. Po 6 hodinách se začne produkt přesouvat do vrásek a do okolí na pleti. Samotné odličování jde jako po másle, stačí vám k tomu pouze micelární voda, nebo gel na odličování.

Výrobek bude pleť možná vysušovat, protože se v podstatě jedná o druh korektoru a ty vždy vysušují. Proto po odličování pleť hydratujte například nějakým dobrým krémem. 

Celkově jsem s tímto výrobkem spokojená, ale ještě plánuji vyzkoušet další například od Technic.

Máte svoji konturovací paletku?






6 komentářů:

  1. Pěkné barvičky, jen by se mi více líbila, kdyby byla pudrová. Lépe se mi s ní pak pracuje :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Nejspíš bych si ji nekoupila, ale vypadá dobře :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Konturovací paletku nemám ale určitě bych si ráda nějakou pořídila. Rival de Loop u nás nemá stojánek ale co jsem viděla jinde kde ho měli, některé věci se mi líbili. Mě se moc nelíbí sestava barev, ta poslední nejtmavší se mi zdá být do oranžova ale kdoví jestli to nedělá ta fotka.

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám na kontúrovanie iba bronzer a rozjasňovač :) takúto paletku nevlastním ani jednu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Co jsem to za ženu, konturovací paletku jsem nikdy neměla. Používám pouze bronzer, ale je pravda, že málo kdy když už si dělám makeup jdu bez něj. Tato značka mi vůbec nic neříká popravdě o ní slyším poprvé. A možná je to i poprvé, co vidím takhle krémovou plateku. :D Vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  6. Nějakou konturovací paletku bych si chtěla taky koupit, protože si obličej často konturuji. Teď jsem viděla jednu novou u Maybelline. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.