úterý 21. března 2017

Taft pudr pro objem

Hezký úterní den,

nedávno jsem si koupila pudr na objem vlasů od značky Taft a tak se na něj spolu dnes podíváme. Poslední dobou jsem začala preferovat objem ve vlasech a tak bylo potřeba poohlídnout se po nějakých zázračných produktech, které objem vytvoří. V drogerii Teta jsem objevila právě pudr na objem Taft a tak jsem jej s nadšením vložila do košíku. Produkt stál asi 100 Kč a myslím že byl dokonce v akci. 

Plastová lahvička s produktem je zabalena v klasické papírové krabičce. Samotný pudr je v lahvičce na šroubovací víčko. Po odšroubování uvidíte pár otvorů. Tyto kulaté otvory zajistí to, aby se vám pudr nevysypal celý, ale jen v malém množství. 

Objem ve vlasech opravdu nemám a tak mé očekávání bylo opravdu (OPRAVDU!!) velké. Produkt se nanáší tak, že ho nejdříve nasypete do dlaní. Určitě množství volím podle toho, jak velký objem chci vytvořit. Po nanesení do ruky se pudr rozetře mezi dlaněmi a aplikuje se na suché vlasy. Já výrobek většinou nanáším do části nad čelem a snažím se vytvořit objem.

A teď už k samotnému hodnocení. V prvních minutách objem určitě vytvořím, ale po 15 minutách už mám vlasy zase jako před aplikací (bez objemu). Byla by tu možnost lakování, ale už po nanesení pudru jsou vlasy lepkavé na omak, takže lakování nepřichází v úvahu. Samozřejmě po těch 15 minutách jsou vlasy stále jako lepidlo, ale objem nikde. Vůbec jsem nepochopila jak tedy tento produkt funguje. Možná dělám něco špatně, ale vůbec nevím co. V zásobě mám ještě jeden produkt (Balea pudr), který budu zkoušet a jsem teda zvědavá jaký bude výsledek. Nevím co víc psát k tomuto zatím propadáku. 

Pokud bych přišla na to, jak výrobek správně používat, určitě vám dám vědět například na facebooku.

Pokud hledáte lepidlo na vlasy, určitě si tento produkt kupte.

Znáte tento pudr na objem?





 

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já to ještě zkouším pořád, jestli se nestane zázrak :D ale pořád nic

      Vymazat
  2. Todle kdysi hodně frčelo tak rok dva zpět, ale nic pro mě to taky není.....

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. škoda ho..ja mám ten Balea a je to rovnaký prepadáčik, tak som zvedavá čo povieš na neho ty
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.