sobota 25. března 2017

Šlehačka a šampon na vlasy Milk shake

Krásný den vám všem,

nedávno jsem si koupila na stránkách glamot.cz dva produkty od značky z.one. Jde o šlehačku a šampon pro objem na vlasy. S vlasovou šlehačkou jsem měla již zkušenosti z minulosti a šampon jsem chtěla vyzkoušet pro větší objem vlasů. Při rozbalování na mě vykoukla mokrá krabice. Mokrá byla od šamponu, protože ho někdo před posláním řádně neuzavřel. Jsem si na 100% jistá, že nebyla chyba na straně dopravce ale na straně prodejce. Na e-shopu už objednávat z tohoto důvodu nebudu, ale teď se pojďme spolu podívat jak výrobky v testování dopadly.

Volume solution shampoo (šampon na objem) 
Šampon obsahuje aktivní látky pro objem a aloe vera se speciálními zahušťovacími látkami. Výrobek pomáhá zajistit pevnost, sílu a hustotu vlasů. Má za úkol dodávat objem jemným a splihlým vlasům. 

Šampon má dost hutnou konzistenci a je bezbarvý. Při aplikaci vytváří bohatou pěnu a moc hezky voní. Oplachování z vlasů jde také velmi snadno. Problém vidím už druhý den po mytí, kdy jsou vlasy tak trochu mastné a večer už je potřeba vlasy znovu umýt. Objem mám vždy po vysušení fénem. Nečekala jsem žádné extra zázraky a tak musím výrobek hodnotit kladně. Určitě trochu objemu navíc šampon vytvořil. Obsah je 300ml. Cena: 219 Kč.

Conditioning whipped cream (bezoplachová ochranná krémová pěna pro všechny typy vlasů)
Výrobek má vlasům dodávat jemnost a poddajnost bez pocitu zatížení. Integrity 41 pomáhá prodloužit životnost barvy. Hloubková ochranná formule s mléčnými proteiny vlasy vyživuje a restrukturalizuje.

Šlehačkou stačí klasicky protřepat a pak už jen nanést na vlhké vlasy dostatečné množství. Určitě vás zaujme nádherná a příjemná vůně sladkého mléka. Já jsem se do tohoto produktu naprosto zamilovala. Po nanesení jdou vlasy krásně rozčesat a po vysušení fénem jde stále cítit příjemná vůně. Tento výrobek určitě všem doporučuji. 
Obsah je 200 ml. Cena: 269 Kč.

Šampon už si znovu kupovat asi nebudu, ale šlehačka si mě získala.

Co na tyto produkty říkáte?







 

2 komentáře:

  1. Vyzerá to super :) V šľahačkovej podobe som mala sprchový gél Balea a bol skvelý!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sprchový gel ve formě šlehačky jsem ještě neměla :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře.