úterý 7. března 2017

Linky od Dermacol

Krásný den milé čtenářky,

linky v dnešní době nosí skoro každá z nás, ale vybrat ty správné je někdy nelehký úkol. Já hledala dlouhou dobu ty správné, až jsem našla linky od Dermacolu. Jedny jsou tekuté (Ultra black dipliner) a druhé ve formě fixu (Precise black). 

Linky vždy nanáším až na oční stíny. Po celém očním víčku nanáším linky Ultra black dipliner. Díky tomu, že jsou linky tekuté, vytvořím krásnou hladkou linku bez nežádoucích hrbolků. Linka bez problémů vydrží celý den. Obsah linek je 2,8 ml což není moc, ale zatím mi vydržely asi 2 měsíce. Po nanesení Ultra black za pár vteřin uschnou a pak nanáším linky Precise black, díky kterým vytvořím dokonalý ocásek. Linky kombinuji z jednoho prostého důvodu, a tím je vyschnutí linek ve fixu. Už se mi jednou stalo (konkrétně u linek zn. Milani), že po nanesení na stíny spolu s podkladovou bází linky asi po 4. použití vyschly a byly mi k ničemu. Docela to chápu, protože báze hrot linek vysušila a z toho důvodu jsem problém vyřešila použitím dvou produktů. Precise black mám už dlouho a pořád fungují jak mají. Mám obrovskou radost, že nosím linky podle mých představ. Nikdo nepozná, že jsem použila dva různé produkty, protože mají oba černou barvu a krásně na sebe navazují. Výdrž Precise black linek je opět celý den bez jakýchkoliv problémů.

Odličování jde velmi snadno pomocí dvoufázového odličovače. Možná trochu hůře jdou odličovat Ultra black, ale je to jen malinký rozdíl. 

Celkově jsem s produkty velmi spokojená a můžu je vřele doporučit. 

Jaké linky na oči používáte vy?







1. tekuté linky 2. linky ve fixu
 

9 komentářů:

  1. Ty tekuté mám ráda, drží jak přibité, ale ty ve fixu mi na oku prostě nevydrží a strašně rychle se rozmazávají.
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná je to špatným kusem. Já už je měla minulý rok a když byl venku mráz, začaly se také rozmazávat.

      Vymazat
  2. Já mám linky zn. Deliplus (značka supermarketu Mercadona), mají širší hrot ale jsou bezvadné. Až vypotřebuji, kupuji je znovu.
    Druhé mám od Makeup Revolution. Ty mají tenký hrot, líčí se mi linka dobře ale rychle je jich malé množství a linka není černo černá, spíš je jemnější.
    Další linky mám tmavě modré od Flormaru. Když jsem je poprvé otevřela, zděsila jsem se příšerného hrotu. Nakonec se s nimi dá linka vytvořit velmi pěkně a až se dostanu ke značce Flormar, určitě bych si ráda koupila další barvy.
    S fixou mám také zkušenost ale už bych ji nechtěla, špatně se mi s ní líčí. Jinak od Dermacolu jsem nikdy žádné linky neměla, takže nemohu posoudit. Každopádně mě více zaujala ta tekutá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám linek více, ale nejvíce používám právě tyto od Dermacolu. Samozřejmě chci vyzkoušet ještě jiné značky.

      Vymazat
  3. Já jsem se doteď linky nenaučila používat, a připadám si v nich příšerně, takže ty radši ze svého líčení vynechávám. Smekám všem, kdo s nimi umí vytvořit krásné líčení :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem s tím také bojovala, ale chce to čas a linky jsou pak dokonalejší a dokonalejší.

      Vymazat
  4. Já linky moc neumím, tak si tyto produkty ani nekupuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. linky používam máličko, preferujem skôr ceruzky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.