pondělí 27. února 2017

Šungitová kosmetika pro růst vlasů

Krásný začátek týdne vám všem,

poslední dobou jsem měla docela problémy s vypadáváním vlasů a problém jsem musela začít řešit. V první řadě jsem brala vitamíny, ale ty moc nepomáhaly. Nakonec se ke mě dostala šungitová kosmetika pro růst vlasů. Říkala jsem si, že právě tohle potřebuji a pustila se rovnou do používání výrobků. Sada pro růst vlasů zahrnuje celkem 3 produkty a to šungitový šampon, antioxidační balzám ve spreji a černou šungitovou masku. Já už mám výrobky skoro spotřebovány a tak vám můžu objektivně napsat jak vlastně fungovaly. 

Co je to šungit?
Šungit je velmi stará polyminerální uhlíková hornina obsahující fullereny. Schopnosti šungitu a šungitové vody se spojují právě s přítomností fullerenů. Pravidelné oplachování vlasů šungitovou vodou má za úkol dodat vlasům lesk a hedvábnost, snižovat vypadávání, zabraňovat plešatění, zpevňovat kořínky a zbavovat vlasy lupů. 

Antioxidační balzám 
Tento balzám má za úkol zpevňovat oslabené vlasy a zpomalit jejich vypadávání. Vlasy má vyživovat, zlepšovat prokrvení pokožky hlavy a zpevňovat kořínky vlasů. Balzám obsahuje přírodní složky jako je rozmarýn, levandule, lopuch, kopřiva a další.
Než se začne s rozprašováním, je potřeba výrobek dobře protřepat. Aplikuje se na ručníkem vysušené vlasy a vlasovou pokožku pomocí rozprašovače. Doba působení je cca 15 minut. Poté se opláchne teplou vodou a následně se použije teprve šampon. Ano v tomto je antioxidační balzám jiný a aplikuje se při procesu mytí jako první.  
Vůně balzámu je hodně svěží. Konzistence je vodová a barva balzámu je jasně zelená. 
Po balzámu jsou vlasy jemné na omak. Trochu mě nebavila ta doba působení, byla na mě moc dlouhá.
Odkaz: balzám

 Šungitový šampon
Tento výrobek je určen proti vypadávání vlasů. Šungit obsažený ve výrobku má za úkol vlasy vyživovat a zpevňovat. Propolis má chránit vlasy před vysoušením a urychlovat jejich růst. Severní lopuch má pak stimulovat růst vlasů a zabraňovat jejich vypadávání. 
Při aplikaci šampon velmi dobře pění. Konzistence je dost tuhá a mohla by být řidší. Možná by byla dobrá pumpička pro lepší nanášení. 
Barva šamponu je tmavá. Vůně je příjemná a jemná. 
Odkaz: šampon

Šungitová maska
Tato maska obsahuje etherický olej a extrakty z bylin. Maska má za úkol zabraňovat ztenčení vlasů, zlepšovat prokrvení v pokožce hlavy a zpevňovat kořínky vlasů. Obsahuje eukalyptus, šafrán, bezbarvou henu, bambucký olej. 
Konzistence je dost tuhá, ale u masky to vždy uvítám, protože se s ní pak lépe pracuje. Barva masky je černá a vůně lehká a příjemná. 
Maska se nanáší na umyté vlasy šamponem. Nechává se působit cca 3 minuty a poté se opláchne teplou vodou.  
Odkaz: maska

Lupů jsem se sice nezbavila, ale vypadávání vlasů ve velké míře ano. V současnosti mi vypadává jen malý chomáč vlasů, když to před používáním této kosmetiky jsem si mohla vyrábět skoro paruku. Jsem moc ráda, že se můj problém ve velké míře vyřešil. 

Pokud vás tato šungitová kosmetika zaujala, určitě se podívejte na stránky: Vbeauty

Jakou kosmetiku proti vypadávání vlasů používáte vy? 







 

2 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře.