úterý 21. února 2017

Rozjasňovač od Essence

Krásný den,

dlouho jsem si nekoupila nic od značky Essence, ale nedávno jsem udělala změnu a koupila si rozjasňovač. Výrobek jsem kupovala v drogerii Rossmann, kde byl ve výprodeji za nějakých 40 Kč. Musím se přiznat, že žádný jiný rozjasňovač nemám, ale plánuji si koupit paletu rozjasňovačů od Freedom. 

Rozjasňovač mám v odstínu 01 lady´s night. Odstín je lehce do růžova, ale opravdu jen malinko. Textura je tvořena ze srdíček, které jsou rozmístěny různě přes sebe. Produkt nanáším na lícní kosti, ale můžete nanášet i nad rty, střed nosu atd. Občas rozjasňuji i oblast pod obočím pomocí plochého štětce. Nanášení provádím pomocí vějířovitého štětce. Výdrž produktu je nízká a to cca 5 hodin. Ovšem pokud produkt zafixujete například fixačním sprejem, může vydržet i delší dobu. 

Obal výrobku je plastový s růžovým nápisem Girls just wanna have fun. Tvar rozjasňovače je jednoduchý čtverec. Víčko je na zacvaknutí a velmi snadno se s ním manipuluje. 

Výsledkem je krásně rozjasněná tvář.

Jaký rozjasňovač používáte vy?





 

5 komentářů:

  1. Na to, že stál 40 Kč to jde :) Já mám nejraději Catrice High glow rozjasňovač, na ten nedám dopustit!

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem ještě nezkoušela, ale až budu v drogerii, vyzkouším tester.

      Vymazat
  2. Tak za tu cenu je určitě super kup, a pokud jiný rozjasňovač nemáš, pak si myslím že everyday look bude tendle dobrý ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Za tú cenu celkom fajn, ja moc rozjasňovače nepoužívam :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  4. Má moc pěkný reliéf. Já mám od Essence zlatavý rozjasňovač z nějaké vánoční limitky, a je úžasný. Na takový běždý denní look super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.