pátek 17. února 2017

Kosmetické LED zrcadlo

Hezký den vám všem,

pokud se rádi líčíte, tak hlavním důležitým prvkem je právě zrcadlo. Já si nedávno koupila LED zrcadlo na Aliexpressu a dnes vám o něm napíšu recenzi. Než jsem si tento výrobek koupila, používala jsem klasické zrcadlo bez osvětlení. Někdy to byla tragédie a tak jsem si dala na stůl led lampu. I tak to bylo dost nekomfortní. Proto jsem se rozhodla udělat změnu a koupit si něco lepšího.

Led zrcadlo je na 4 AA baterie, takže ho můžete přenášet kam budete chtít a třeba odličovat se můžete klidně na gauči. Baterie můžete objednat buď přímo se zrcadlem, nebo si je koupit zvlášť. Zrcadlo se dá různě naklápět. Takže ho můžete dát jak do vodorovné polohy, tak do svislé polohy. Samozřejmostí je i naklápění od sebe a k sobě. Takže vlastně jak budete chtít vy a jak vám to bude vyhovovat. Barva plastu zrcadla je bílá, ale můžete si vybrat ještě mezi růžovou a černou. Při zapnutí se zrcadlo nerozsvítí, teprve až když zmáčknete kolečko uprostřed dole na zrcadle. Po zmáčknutí začnou ledky svítit a pokud vám intenzita světla nestačí, dlouhým držením kolečka se ledky rozsvítí více. Vypínání pak probíhá úplně stejným postupem. Nejdříve vypnete kolečkem světla a pak ještě vypínač umístěný ze zadní strany zrcadla. Rozměry jsou 30,5 x 17 x 11,7 cm. Cena výrobku byla necelých 500 Kč i s poštovným.

Rychlost dodání byla asi 2 týdny. Zrcadlo přišlo perfektně zabalené a v pořádku. Ledky sice svítí, ale já bych potřebovala asi ještě ostřejší světlo na líčení, takže při líčení stejně používám zmiňovanou led lampu. Každopádně i tak jsem spokojená, protože je zrcadlo dostatečně velké, přenosné a snadno rozložitelné třeba do cestovního kufru.

Zrcadlo můžete koupit zde: klik






 

10 komentářů:

  1. Tý jo to zrcadlo by se mi i také hodilo, díky za tip :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře, jen asi trochu neplní svůj účel, když píšeš, že si stejně svítíš lampou :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dobré na odličování, ale při líčení je světla málo

      Vymazat
  3. Waw, vyzerá super, ale keď ani to osvetlenie nestačí tak to je škoda.

    GIVEAWAY o dva balíčky kozmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, ale když je světlo už venku, tak to stačí

      Vymazat
  4. super, páči sa mi dizajn zrkadla, len škoda toho slabšieho svetla..ale ako také dosvietenie počas dňa je to super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, tak o něčem takovém slyším prvně, ale asi mrknu na ebay a alli. Přesně takové zrcadlo by se mi hodilo, protože když třeba vstávám do práce, tak je půl 5 ráno, naličím se, a pak se kolikrát vyděsím, když se vidím na denním světle :D :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to vypadá supr, ani by mě nenapadlo, že je z ali :D já se líčím normálně na parapetu před oknem, mám široké parapety a udělala jsem si tam svojí líčící základnu, protože přirozené světlo je prostě nej :) jedinou nevýhodou je teda tma po ránu v zimě, to pak zapojuju nejrůznější kombinanci světel, a doufám, že se namaluju v pohodě :D

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.