sobota 23. dubna 2016

Interbeauty Prague aneb veletrh kosmetiky, kadeřnictví a nehtového designu

Hezký den vám všem,

dnes konečně přináším článek z veletrhu, který se konal v Praze - Holešovicích. Na veletrhu jsem byla v pátek ráno a asi to bylo chyba. Některé značky ještě neměly pořádně nachystaný stánek a už vůbec neměly rozbaleno zboží. Vím, že je těžké to všechno na veletrh dotáhnout, nachystat to a ještě se tvářit mile a obsluhovat zákazníky, ale v tom případě bych si to z pohledu vystavovatele rozmyslela. Veletrh jsem prošla celkem 5x a to nekecám. Pořád jsem se vracela ke stánkům, kde nebylo nic nachystáno. Nakonec jsem uznala, že nemá cenu čekat a raději odejdu. Na takovém veletrhu jsem byla úplně poprvé. Do Prahy to mám 1 hodinu cesty autem, takže nikdy předtím jsem se na takový veletrh z tohoto důvodu nevydala. 
Na veletrhu se mi moc dobře nenakupovalo. Byl tam celkem malý výběr kosmetiky. Čekala jsem toho tak trochu více. Každopádně kosmetika NYX tam byla, ale nic jsem si tam nešla koupit, protože tam bylo hodně lidí a já nesnáším fronty. Nejvíce mě zaujal stánek Bomb cosmetics (anabela.cz) byl tam tak široký výběr a ta vůně. Nakonec jsem tam i něco málo pořídila a určitě ještě mrknu na jejich stránky. Zaujal mě také stánek, kde byly paletky od Sleeku a štětce od Sigmy. 

Celkové dojmy z veletrhu jsou tak nějak na vážkách a to hlavně kvůli málo stánkům. Ceny byly také srovnatelné s e-shopy, takže žádné velké akce či slevy. Naopak už se moc těším na veletrh, který bude v Letňanech World of beauty & spa. Na tomto veletrhu by toho mělo být více a hlavně pár mých oblíbenců.











Co na veletrh říkáte vy?

11 komentářů:

  1. Já jsem se bohužel nemohla zúčastnit, ale na World of beauty & spa se moc těším,tam chybět nebudu!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě uvidím, protože jsem se těšila na Kallos a ten na World asi nebude.

      Vymazat
  2. Nebyla jsem a je mi to líto. Snad příští rok. Raději v sobotu

    OdpovědětVymazat
  3. byla jsem a koupila jsem si pouze soaphoria, nejlepší obsluha.. ale ty davy lidí, na to nejsem

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo to Ti závidím, na InterBeauty se chystáme už dlouho, bohužel do máme daleko :/

    OdpovědětVymazat
  5. Mzrí ma, že som sa na tento veľtrh nešla pozrieť, keď bol u nás v Inchebe, muselo tam byť skvelo:/

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky, aspoň mám představu, jak to tam vypadalo. :-)

    http://kosmetickysvetz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.