čtvrtek 24. března 2016

Skleněný pilník na paty

Hezký den vám všem,

nohy vyžadují hodně péče, celý život nás nosí a jsou vystaveny nadměrné zátěži, tedy pokud nesedíte v kanceláři, ale i tak si nohy trochu péče zaslouží. V dnešním článku se budu soustředit hlavně na skleněný pilník na paty od Crystales. Znáte to, paty jako beton a co s tím? Jednoznačně mohu napsat, že pilník je tou nejlepší volbou jak se ztvrdlé kůže zbavit. Navíc firma má na výběr více barev, takže pro muže třeba modrý, zelený úplně ideální. Přítel bude mít narozeniny, takže přemýšlím o něčem takovém, protože má namáhavou práci a o nohy se celkem stará zodpovědně. 
Pilník byl zabalen v plastovém pouzdře, které se snadno udržuje v čistotě. Barva mého pilníku je růžovo-bílá což je prostě ta pravá ořechová pro ženy, dívky. Pilník na nohy je 16 centimetrů dlouhý a 6 milimetrů široký což je opravdu znát. V ruce pak máte pořádný kus skla. Dříve jsem používala klasickou pemzu z drogerie, ale ta po čase přestala brousit a hygienicky mi také nevyhovovala, špatně se omývala a čistila od zbytků kůže. Pilník na nohy Bohemia Crystal ale můžu jednoduše vložit do horké vody a vyčistit. Hrubší strana pilníku je vhodná k odstranění ztvrdlé kůže a ta jemnější pro konečnou úpravu. Lepší je používat pilník na paty ve vodě, nezanese se pak brusná plocha. Hodně mě překvapila cena výrobku, protože ta je opravdu hodně, hodně nízká. Stojí jen 130 Kč! Pomalu jsem uvažovala o koupení Schollu, ale už jsem si to rozmyslela. Přeci jen 130 Kč a 800 Kč je velký rozdíl. Ještě jedno velké plus má u mě pilník za to, že je český výrobek a já české výrobky hodně ráda. Tento pilník si nemusíte pořizovat vy, ale můžete jej koupit mamince, babičce, tetě, jako dárek k narozeninám. Určitě jako dárek potěší a ztvrdlé paty budou minulostí. :-)

Klady:
+ Design
+ Kvalita
+ Dostupnost
+ Český výrobek
+ Cena

Zápory:
(žádné)

Co používáte na ztvrdlé paty vy? 









6 komentářů:

  1. Už jsem o tomto pilníku četla tento týden několikrát a vždy to byly samé pozitivní recenze, takže je prostě asi fakt super :) navíc v té růžové barvě - no nemiluj ho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se najít i nějaké mínus, ale prostě žádné se nenašlo.

      Vymazat
  2. Kupovala jsem mamce k Vánocům otočný pilník z Rossmanna, říkala, že to je moc fajn věcička. Stál 400 a je tam i výměnná hlavice, takže oproti Schollu super cena. Tento skleněný pilník vypadá moc dobře, díky za tip!
    Dazzlicious | GIVEAWAY o čistící kartáček Braun

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam sklenene najradsej - nenicia nechty a robia najmenej zvuku :)

    Pozyvam na MEGA giveaway o Rimmel, Niveu a ine. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.