pátek 25. prosince 2015

Co jsem dostala od Ježíška

Hezký sváteční den vám všem,

bohužel jsem včera nestihla popřát zde na blogu, takže všem klidné svátky, hlavně hodně zdraví v novém roce, mnoho úspěchů v blogování a ať jste všichni šťastní. Včera jsem napsat bohužel nestihla, protože jsem byla do večera v práci, pak jsem doma rychle usmažila řízky, nachystala celou večeři, rozdali si s přítelem dárky, zavolala rodině, vykoupala se a byla ráda, že jsem se odlíčila a šla spát. Dnes jsem spala do 10 hodin, nachystala oběd a teď mám konečně trochu času vám napsat, co jsem alespoň dostala pod ten stromeček.


Od přítele jsem dostala hodně kosmetiky, kterou jsem si přála. Nečekala jsem, že jí dostanu tolik. Mám z toho obrovskou radost.









Od rodiny jsem dostala oblečení. Dostala jsem hřejivé pyžamo, obuv na doma, mikinu, legíny, slivovici.
Nakonec jsem ještě vyhrála v soutěži cestovní balíček kosmetiky od Pure Czech.

6 komentářů:

  1. Téda ty jsi rychlík :-)) krásné dárečky, já budu článek dnes psát :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárky a moc se mi líbí ten betlém. :) Také ti přeji krásné vánoce a ať ti blog frčí i v příštím roce. :) PS: Já dnes spala do 12 :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No já bych spala taky dál, ale musela jsem příteli udělat oběd, protože přijel z práce.

      Vymazat
  3. Krasne darecky. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné dárečky, já dostala od ježíška jeden, sice malý, ale trošku dražší a nádherný dáreček... http://www.snubniprsteny-lr.cz/zasnubni-prsten-model-love-058-2 čekal na mě v krásné baňce pověšené na stromečku, a přítel u toho zatím klekl na kolena a zeptal se jestli si ho vezmu, no byla to nádhera, romantika ve dvou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.