pondělí 3. srpna 2015

Samoopalovací tělové mléko Dermacol

Hezké pondělní dopoledne,

už delší dobu jsem uvažovala nad samoopalovacím mlékem. Na přirozené opalování tak nějak nemám čas a někdy ani chuť. Nedávno jsem byla v drogerii DM a viděla tam hned 3 značky, které samoopalováky mají. Cena byla tak nějak stejná a tak jsem sáhla po známé značce Dermacol. Mléko si mažu jak mě napadne a výsledek je vážně znáte. Vůně je pomeranč s čokoládou a je to vážně nádhera. Za 6 hodin od aplikace pokožka zhnědne a tradá, jste opálená. Velký důraz dávejte ale kam a kolik si toho natíráte. Já už mám jednu dlaň úplně hnědou až je to k smíchu. Konzistence je trochu hutnější, ale vůbec to nevadí. Obsah mléka je 200 ml. Cena cca 130 kč. S mlékem jsem celkem spokojená, až na ty nežádoucí hnědé fleky na ruce :-D ale to nevadí. Prostě příště si budu číst lépe návod a bude. A pokud jste někdo mléko už měli tak mi dejte vědět do komentářů a jestli máte na něj i nějakou recenzi tak mi tam hoďte i odkaz. 




ruka vs. noha




3 komentáře:

  1. Já se právě vždycky opalovacích mlék bojím, protože jsem bledule a pak to vypadá opravdu nepřirozeně. Zajímalo by mě, jestli třeba nějaký dražší přípravky nejsou tak do oranžova. Super článek! :)

    Mrkni na můj blog: http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to začít z lehka. Krému dávat málo a pořádně roztírat. Výsledek pak stojí za to.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře.