pátek 7. srpna 2015

L´oréal čistící gel

Krásný tropický pátek vám všem,

dnes tu máme 32°C a ještě než všichni odjedete na koupaliště, nebo na zahrádku do bazénu, mám tu pro vás článek. 
Momentálně můžete narazit v Albertu na výprodej čistícího gelu na obličej od značky L´oréal. Cena je do 80 kč a normální cena je cca 100 kč a více. Když jsem gel brala z regálu, musela jsem docela dost vybírat, všechny gely byly totiž lepkavé, vytečené a nebo neměly část víčka. Vzala jsem teda jeden z těch lepkavých. Docela mi šlo hlavně o tu houbičku, která je součástí balení.
Gelu je celkem 150 ml. Má průhlednou barvu a je tak trochu tekutější konzistence, ale to vůbec nevadí. 
Postup aplikace je asi takový. Nejdříve je důležité mít odlíčenou pleť. Pleť opláchenete vlažnou vodou a nanesete dostatečné množství gelu na houbičku. Já vždy začnu nanášet krouživými pohybu na nos, tváře a poslední je brada. Občas do postupu zahrnu i čelu. Při kroužení vzniká pěna, kterou následně opláchnu vlažnou vodou. Nakonec houbičku důkladně opláchnu pod tekoucí vodou a zacvaknu zpět do obalu. Při nanášení určitě dávejte pozor, aby se vám pěna nedostala do očí, nebo těsně pod oči.
Výsledkem je hebká, matná a krásně čistá pleť. Podle mě je toto úžasný výrobek, který nemá chybu.








14 komentářů:

  1. Hezká recenze :)
    Když jsem hledala čistící gel, rozmýšlela jsem mezi tímto L´orealem a Garnierem. Rozhodla jsem se pro Garnier, ale vůbec mi nevyhovuje :( Příště zvolím nejspíš tento L´oreal ☺

    AdriMayari www.sszsn.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier používám taky, ale tento od L´orealu je lepší

      Vymazat
  2. Pěkná recenze! :) Já má černých teček dost a tohle je něco pro mě. Jestli to pomáhá i na ty černý tečky, tak bych to i zvážila koupit, ale to se ukáže až postupem času, jestli to pomáhá. :) Chica loca♡

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá zajímevě, sice se mi pupínky objeví jen málokdy, ale je dobré si někdy vyčistit pleť :) děkuji za doporučení!! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenze, podle mě je tohle skvělý produkt na vyčištění pleti. Snad si ho taky pořídím :)

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to pěkně. Poprvé co jsem tento výrobek viděla nebo o něm slyšela. Měla bych se o pečující kosmetiku víc zaměřit. Vůbec o sebe nedbám :/
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky nikdy předtím neviděla :-) takže nejseš sama

      Vymazat
  6. ja už som ho naopak videla, ale až teraz ma zaujal, keď sa ti tak páči :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. to vypadá dobře, měla jsem něco podobného od dermacolu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.