sobota 31. ledna 2015

E style intense colours eye shadow trio

Hezké sobotní ráno,
dnes mám pro vás něco levného a kvalitního. Jsou to oční stíny trio od kosmetiky E style. Stíny jsem zakoupila zde: http://chriscosmetics.cz/ Cena: 74 kč což je poměrně málo. Jak už napovídá název, stíny jsou celkem tři a mají název Midnight. První stín je bílý a je vhodný třeba na projasnění pod obočím, nebo já ho používám od vnitřního koutku oka až po střed. Velmi dobře se nanáší, ale trochu práší okolo. Ale u tohoto stínu mi to nevadí. Další barvička je tmavá až do černa. Má velmi dobrou pigmentaci. Stín používám v kombinaci s bílým stínem a hezky je spojím dohromady. Vytvoří se tak výraznější líčení, které já mám moc ráda. Je tu jeden zápor a tím je prášení. Už několikrát se mi u tohoto stínu stalo, že jsem musela nanášet znovu makeup okolo očí, protože při odstranění se hodně rozmaže a je to pak prostě šílenost. Takže bych v tomto případě doporučila nanášet makeup až po nanesení stínů. Další a zároveň poslední je modrá barvička. Je taková studená a já ji moc neoblibuji. Nevím, prostě zrovna tento odstín mi nepadl do oka a moc ho nepoužívám. Ale kvalita je stejná jako u předchozích a pokud si stíny koupíte určitě neprohloupíte ;-)

Máte zkušenosti s kosmetikou E style?




Zde můžete vidět, že je v nabídce více odstínů.

5 komentářů:

  1. Pigmentace vypadá skvěle, ale zkušenosti nemám .: )

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. No nevypadají zle, mně se líbí, že dělají trio stíny, protože co mám monostíny, tak je snad nikdy nevyplácám celé :) I když - teď mi dva docházejí, jenže jsem je používala docela často a mám je oba asi 10 let :DDDD Kosmetika estyle mě docela láká, ale nechce se mi platit za poštovné, tak čekám, kdy jejich manažeři domluví prodej v nějaké drogérce :))))
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nakoupila víc jak za 500kč takže bylo poštovné zdarma.

      Vymazat
  3. Musí být super na kouřové líčení :).


    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.