pátek 19. září 2014

Palmolive s medem

Už máte doma Palmolive s medem a aloe vera? Ne? Tak to musíte co nejrychleji napravit! Já si sprchové mléka moc nekupuji, ale toto mě vážně nadchlo a jsem z něj úplně poblázněná. Ta vůně a konzistence..no je to prostě jedna báseň. Cena byla asi do 50 kč, to už přesně nevím. Palmolive mléko na sprchování seženete podle mě v každé drogérii, nebo v marketech. Obsahuje výtažky 100% přírodního původu z medu a aloe vera. Emulguje naprosto báječně a po emulgaci na pokožce se vůně dostane do každého koutečku Vaší koupelny a budete chtít zůstat v koupelně už navždy. Já jsem si toto sprchové mléko oblíbila a určitě plánuji další nákup.





1 komentář:

  1. Tenhle meďák je super a hlavně fakt perfektně voní. Taky ho mám ráda. Manžel vždycky říká, že pak voním jako včelí královna. No, myslím si, že to včelí by si mohl nechat od cesty a říkat mi, že jsem jenom královna. :-D Ale to se jen tak škádlíme. Ostatně on má má rád, kdyby ne, tak nezařídí firmu na úklid rodinného domu Uherské Hradiště, aby mi usnadnil práci. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.