sobota 9. srpna 2014

Výroba rtěnky

Ahoj, protože jsem se včera trochu nudila tak jsem se rozhodla udělat trochu uklíd v mém kosmetickém boxu. Vyhodila jsem pár paletek se stíny na oči, tužek a našla jsem i 2 rtěnky, které jsem nikdy moc nepoužívala. Rozhodla jsem se proto, že z nich vyrobím nový odstín a to pomocí jednoduché a známé techniky. Tuto techniku zná sice spousta žen, ale já jsem se rozhodla, že vám sem napíšu postup a přiložím nějaké fotografie, kdybyste to náhodou neznali. Takže hurá na to.

Co budete potřebovat?
2 rtěnky, které už nepotřebujete
skleněnou misku (já použila od gelových linek)
lžíci
svíčku
zapalovač
2 párátka

Pokud zvolíte misku od gelových linek, je třeba ji důkladně vyčistit. Rtěnky odloupnete na lžíci a tu pak nahříváte nad rozpálenou svíčkou. Rtěnky promíchávejte pomocí párátka, nebo špejle. Až se úplně roztavý tak směs pomalu vlijte do mističky a můžete přidat ještě trochu kokosového oleje a důkladně promíchat se směsí. Hotové pak necháte 1 hodinu odležet v lednici.






2 komentáře:

  1. Vyšel ti krásnej odstín ! :)

    Ráda bych tě pozvala na naši Giveaway :) !
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/2014/08/giveaway-za-3000-shlednuti.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.