pondělí 21. července 2014

Výlet do Brna

V sobotu 19. jsme s přítelem jeli autem do Brna.



 První zastávka byla Ikea, kde jsem chtěla koupit toaletní stolek, který bohužel neměli. Tak jsme místo toho nakoupili nějaké kuchyňské potřeby, které mi ještě chybí v mé budoucí kuchyni. V Ikei se mi vždy moc líbí, ale už se těším na tu v Praze.
Tato kuchyně se nám líbila

A tato byla také moc hezká

Kobereček do koupelny; vonné sáčky; umělé prkýnko; kartáč na čištění; kolečko na pizzu; lis na česnek.
 Druhá zastávka bylo jako vždy KFC, ale problém byl v parkování. Chtěli jsme auto zaparkovat kousek od KFC na placeném prkovišti, ale vzhledem k tomu, že byla sobota 13 hodin a na parkovišti byli jen do 12 hodin, tak jsme museli vymyslet jiné parkování. Nakonec jsme auto zaparkovali na parkovišti ve Vaňkovce kde bylo hezky v chládku pod střechou a navíc bylo parkování zdarma. Potom jsme šli na oběd do KFC, kde jsme si dali klasiku.



Po obědě jsme se šli podívat do Tigeru, který nabízí široký výběr věcí, které zaujmou na první pohled svým vzhledem a možná proto si je koupíte. Já jsem si tentokrát nekoupila vůbec nic.




Nakonec jsme šli do Tezenisu, kde jsem si koupila letní šaty. A po cestě ještě do Vaňkovky na Fruitisimo. Já jsem si dala Stress killer 0,5 a přítel Svěží Krása 0,5. Výlet byl pro nás oba vyčerpávající, neboť nás bolely nohy a na dálnici stály kolony aut.


1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře.