čtvrtek 31. července 2014

Parfémy Playboy

Dnes jsem se rozhodla napsat o parfémech Super a Play it spicy, které jsou od značky Playboy. Cena byla docela nízká a to cca do 150 kč za kus. Oba jsem koupila v drogérii Teta.
Takže jako první bych začala tím růžovým. Obsah je 75 ml. Vůně se mi zdá svěží a taková lehká. Prostě nic těžkého. Při aplikaci nedělá žádné fleky na oblečení, ale pokud si parfém aplikujete moc blízko oblečení, může být chvilku vidět mokrá stopa. S parfémem jsem docela spokojená.

Druhý parfém má černý obal a obsah také 75 ml. Vůně je znatelně těžší, ale mě úplně maximálně vyhovuje. Je to velmi příjemná vůně, kterou musíte mít doma. 
Kdybych měla tyto dva parfémy porovnat, tak pro mě vítězí na 100% ten černý, který měli v drogérii jako poslední a já ho musela koupit a mít prostě doma. Určitě až půjdete do drogérie, tak si k nim přičichněte a uvidíte jak vám budou sedět. 


5 komentářů:

  1. Tyhle vůně mě hodně lákají, za tu cenu jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji vůně playboy :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, já mám ráda parfémy Boucheron

    http://www.parfems.sk/parfemy/boucheron/vzorka-odstrek/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.