pondělí 10. února 2014

Bad girl od Sleeku

Když jsem viděla tuto paletku poprvé, hned jsem si byla jistá, že ji prostě chci za každou cenu! Objednala jsem ji ještě spolu s paletkou Celestial, ale o té napíšu až někdy jindy. Při otevření balíku jsem byla překvapená krásnou krabičkou. Po otevření krabičky na mě vykoukla matná, černá paletka a já se cítila jako před otevřením toho nejúžasnějšího dárku na světě. Nejdříve to vůbec, ale vůbec nešlo. Prostě otvírání na .... no však to jistě znáte. A konečně po dlouhém otvírání jsem se dočkala. Krásně výrazné barvy jako dělané pro mé oči. No co bylo záhadou, paletka byla jakoby poškrábaná, bílý stín měl na sobě nějakou rýhu, tmavé stíny byly špatně zakomponovány a vytvarovány. (foto č.4, 6) Celkově jsem potom měla horší pocit, ale první aplikace stínů  to vše smazala a tak teda čert to vem. Aplikátor je docela použitelný. Bohužel nemám ještě nakoupeny kosmetické štětce. (Kdyby jste věděli o nějakých, které jsou super :) určitě mi dejte vědět značku a kde je seženu.) Postupem času budu na blog přidávat různé moje nápady jak jsem se stíny naložila, jak je používám a jestli se na ně můj názor nějak změnil.

Klady:
- hezký obal
- výrazné stíny
- zrcádko uvnitř stínů
- jednotlivé popisky stínů

Zápory:
- velmi špatné otvírání
- rychlé znečištění matného obalu
- špatné zakomponování stínů




Po otevření jsem našla rýhu v bílém stínu

Špatně zakomponovaný stín

Rýhy mezi jednotlivými stíny


1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře.