sobota 25. ledna 2014

Řasenka super full od Avonu

Předem musím napsat, že při otvírá této řasenky, mě potěšil obal. Řasenka byla pečlivě zabalená tak, že jí nikdo předemnou nemohl otevřít a tím pádem nemohla vyschnout. Po odejmutí obalu na mě však čekalo překvapení. Řasenka byla totálně prázdná bez jakékoliv náplně. Prostě a jednoduše řečeno byla vyschlá. Toho se vždy nejvíce na řasenkách bojím, že za ně dám peníze a pak skutek utek. Kolik řasenka stála nevím, protože mi ji koupil přítel, ale od Avonu mě kosmetika začíná dost štvát, protože co výrobek, to nějaká viditelná chyba. Řasenka měla mít obsah 7 ml. Kartáček je s umělými štětinkami, ale jak se s ním pracuje jsem se bohužel nedozvěděla. Z tohoto důvodu řasenku nemůžu ani doporučit.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.