středa 4. prosince 2013

"Zázračná" maska na růst vlasů

Na tuto masku jsem narazila na stránce dlouhevlasy.cz a pak na zahraničních stránkách, které byly psané v anglickém jazyce. Maska slibuje přírust nových vlasů až 10 cm za měsíc. Hodně dlouho jsem přemýšlela jestli masku vyzkoušet a nebo se na to raději vykašlat. Nakonec jsem se rozhodla pro vyzkoušení. Největším problémem bylo sehnání hořčičného prášku. V obchodech prodávali hořčici pouze celou a tu jsem vážně nechtěla. Sehnala jsem ji za pár dní v obchodě s ruskými specialitami. Krásně jemný prášek hořčice stál do 50 Kč a obsah je 200g. Ale teď už k samotné přípravě. Na hořčičnou masku budete potřebovat:
2 lžíce kukuřičného prášku
2 lžíce oleje
1 žloutek
2 lžíce cukru
2 lžíce horké vody

Do misky nasypete kukuřičný prášek, cukr, žloutek a zamícháme. Poté přidáme vodu a po zamíchání olej. Masku nanášíme na mokrou pokožku hlavy. Do vlasů se snažte ji nenanášet, protože dost vysušuje vlasy a pak by mohly být krepaté. Já jsem masku nanášela na hřebenem oddělované pešinky vlasů pomocí štětce na barvení vlasů. Působit jsem nechala pouze 15 minut, protože mě maska dost pálila. Nakonec jsem vlasy umyla vlažnou vodou a pak nanesla Bioaquanol U. Byla to moje první aplikace takže ještě nemůžu posoudit jestli mi maska zabere a nebo ne. Pokud ano dám na blog začátkem ledna fotografii před a po.



2 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře.