úterý 31. prosince 2013

Aknestop od Ryoru

Krém jsem koupila v lékárně a dokonce mi ho museli i objednat, protože ho neměli. Dočkala jsem se ho hned druhý den. Krém obsahuje fytosfingosin, který má výrazné antimikrobiální a protizánětlivé účinky. Obsah je 50 ml. Při pravidelném používání má snížit tvorbu kožního mazu, ale já moc velkou tvorbu mazu nemám, takže nevím jestli je tento krém pro mě to nejlepší. Má zlepšovat stav pleti a omezovat projevy akné. Krém se nanáší na vyčištěnou pleť ráno a večer. Samozřejmě výraznějšího účinku dosáhnete používáním ostatních přípravků řady pro problematickou pleť a z toho nemám nikdy radost, protože si člověk musí nakoupit tunu krémů a pak stejně zjistíte, že pleť je pořád stejná. Mé hodnocení je tedy tak za 3.

Klady:
- ochranná hliníková fólie
- příjemná vůně
- hezké balení
- zvláčňuje pleť

Zápory:
- cena
- pomalé vstřebávání

Cena tohoto výrobku je 89 Kč






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.