středa 11. září 2013

Kokosový olej

Kokosový olej jistě zná mnoho blogerek, protože jsem byla zvědavá, koupil mi ho přítel v DM. Když jsme vešli do drogérie, začli jsme hledat kde se dalo. Nikde nebyl. Nakonec jsem šla zpátky k vchodu do drogérie a byl tam. V DM se prodává malý za nějakých 80Kč a pak střední do 200Kč. Objem malého je 100ml, středního 300ml a velkého asi 750ml. Já jsem chtěla ten malý, protože se mi cena zdálo dost vysoká, ale přítel mi chtěl udělat radost a koupil mi ten velký. Teď mám kokosový olej hodně v lásce a používám ho každý den na pleť a občas i na vlasy do konečků. Nádherně voní kokosem a při změnách teploty mění svoji konzistenci. Prodává se ve skleněné nádobce a v drogérii ho najdete mezi potravinami. Je vhodný na vaření, pečení, masáže, péči o pokožku a dokonce i dobrý na zvířecí srst. Až ho celý spotřebuji, tak si ho koupím určitě znovu.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.