středa 8. května 2013

Přípravek k odlíčení očí

Tento produkt jsem koupila, protože jsem naléhavě potřebovala nějaký odličovač na oči a levný. Byl zrovna v akci a stál do 30,- v Kauflandu. Má dvoufázové složení voda/olej. Nejdříve jsem si myslela, že druhý den poletím do drogérie pro nějaký lepší, ale velmi mile mě překvapil. Mám hodně vysušenou pleť a dělají se mi pak i takové suché stroupky. Tato voda mi to ale začla omezovat a pleť pořádně promašťovat. Odličuji oči, ale také pleť okolo očí a hlavně mezi obočím, tam mám pokožku hodně suchou. Ráno je pleť nádherně jemná a stroupky nejdou vidět tak jako před prvním používáním této vody. Doporučuji všem co mají hodně suchou pleť. Za tu cenu i kdyby vám nevyhovovala, tak to stojí za vyzkoušení.
Po delší době používání: začla mi opuchat oblast pod očima a kůže se začla hodně loupat a svědit. Nevím jestli to bylo 100% po používání této vody, ale dala jsem tuto vodu raději na stranu a začla používat jinou a otekliny zmizly. Takže si myslím, že to bylo z této vody :( bohužel.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.