pátek 20. prosince 2019

Forma na dort a bábovku DELÍCIA od Tescoma

Hezký den vám všem,

nedávno se mi naskytla možnost otestovat výrobek od firmy Tescoma, na kterou jsem zatím slyšela samou chválu a zároveň s ní mám i já sama dobré zkušenosti. Od této firmy mám sadu nožů, různé vychytávky na krájení zeleniny, hrnce apod. Na testování jsem si však vybrala formu Delícia s průměrem 28 cm na dort a bábovku, která se dá rozkládat.

Bábovku jsem ve formě pekla asi 3x. První pokus dopadl blbě, bohužel se mi nepodařilo bábovku z formy vyklopit. NA druhý pokus už jsem dostala radu od mé mamky, která mi doporučila formu vymazat máslem a následně vysypat strouhankou. Po této radě se mi konečně bábovka povedla, byla naprosto výborná, ale co se nestalo. U fotoaparátu mi odešla paměťová karta, takže jsem musela čekat, než se mi naskytne nová. Nakonec jsem bábovku pekla potřetí a to už proběhlo vše tak jako má. Bábovka byla hezky vláčná a perfektně se z formy vyklopila ven.

Forma DELÍCIA má dno jak na bábovku tak i klasické rovné dno, které je vhodné třeba na dort. To dno na dort jsem zatím ještě nezkoušela, ale už se na to těším až něco spáchám.

Materiál, ze kterého je forma na dort a bábovku vyrobena je ocel s antiadhézním povrchem.

Parametry:
výška formy je 7 cm
průměr 28 cm
vhodná do myčky: ANO

Musím ještě říct, že forma se velmi snadno myje a udržuje v čistotě. Celkově jsem s tímto výrobkem moc moc spokojená.

Recept na bábovku
Ingredience:
2 hrnky (o obsahu 250 ml ) polohrubé mouky
1 hrnek krystalového cukru
1 hrnek mléka (přidáváme tak, aby těsto nebylo ani řídké a ani husté)
1/2 hrnku slunečnicového oleje
2 vejce (velikost M)
1 vanilinový cukr
1/2 prášku do pečiva (můžete dát i celý)
2 lžíce Holandského kakaa

Postup:
V míse rozmícháme vejce, krystalový cukr, vanilkový cukr, olej a pořádně zamícháme tak, aby se vše spojilo dohromady. Poté postupně přisypáváme mouku s kypřícím práškem a ředíme mlékem. Po promíchání nalijeme 1/2 těsta do vymazané formy máslem a strouhankou. Do zbytku těsta přidáme kakao a opět řádně promícháme. Následně zbytek těsta nalijeme do formy a dáme péct do předem vyhřáté trouby na 180°C cca 20-30 min. Záleží jak vám peče trouba. Zkoušku upečení provedeme tak, že si vezmeme špejli a vložíme ji do těsta. Po vytažení musí být špejle čistá, pokud je na ní těsto, tak bábovka ještě není hotová.

Co na tuto formu říkáte?





3 komentáře:

  1. Forma je super, ale ta bábovka vypadá samozřejmě lépe. :-)) Já jsem si nedávno kupovala nové formy. Jak na bábovku, tak na dort a jsem taky spokojená. Jen je to tuším od nějaké jiné značky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. tescoma má super veci na pečenie a varenie :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, děkuju moc za tento recept. Zkusila jsem ho a podařila se mi úplně suprově. Akorát jsem to teda nedělala v té formě, kterou si tu doporučovala ty, protože byla na mé poměry docelá drahá. Hledala jsem někde levnější, přesto kvalitnější. Nenašla jsem žádnou, ale narazila jsem na slevový portál, kde jsem si našla na podobnou formu slevu. Zkus se také mrknout :-) http://kuponozdroj.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.