neděle 4. srpna 2019

Podkladová báze pod oční stíny Artdeco

Pěkný den vám všem,

dnes budu opět psát o výrobku, který musel nahradit moji oblíbenou a roky používanou podkladovou bázi od značky Milani. Bázi od Milani jsem chtěla nedávno objednat a bohužel už nebyla na žádném e-shopu k sehnání. Takže jsem začala hledat náhradu, která mi bude opět vyhovovat alespoň tak, jako to bylo u výrobku Milani. Na internetu jsem našla bázi od značky Artdeco. Tuto značku znám opět z doslechu a z různých blogů, takže jsem doufala, že mě nezklame a splní to co má.

Moje kritéria byla jasná. Potřebuji, aby báze se stíny vydržela cený den beze změn a aby byla cenově dostupná. 

Obal
Báze byla jako taková zabalena v krabičce. Krabičku jsem samozřejmě po rozbalení vyhodila, protože už do ní výrobek vracet nebudu. Báze jako taková má svůj kelímek vyroben z plastu a součástí je víčko se šroubováním. 

Konzistence a aplikace
Konzistence báze je máslovitá a lehce jde roztírat po očním víčku. Stíny pak většinou nanáším už štětcem. Z mé zkušenosti je dobré aplikovat bázi jen tak lehce, aby se víčko obalilo a poté aplikovat oční stíny. Pokud je báze naneseno více, může se stát, že stíny tak lehce nevystínujete do ztracena a vyzniknou tmavá a světlá místa, která působí nevzhledně. 
Báze má béžovou barvu se třpytivým efektem, který se ale po aplikování stínů ztratí. 

Výdrž
Musím říct, že výdrž báze je celý den bez problémů a bez jakýchkoliv změn a nežádoucích efektů. Dokonce ani ve 35°C vedrech se v mém případě nestala žádná změna.

Spotřeba
Jedno balení báze Artdeco vydrží určitě pár týdnů i při pravidelném používání. Já sama mám už tento výrobek pár týdnů a zatím nejsem ani v půlce obalu.

S bázi od Artdeco jsem moc spokojená a až ji spotřebuji, určitě si ji koupím znovu.

Používáte výrobky od značky Artdeco?


 




9 komentářů:

  1. Už vím, co si musím koupit. Vypadá skvěle. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tuto bázi jsem taky měla, jenže jsem zjistila, že na mých víčkách drží stíny i bez ní, takže jsem ji z rutiny vyřadila.. Přece jen čas navíc :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. O této bázi jsem už hodně četla. Je super že Ti sedí :)

    OdpovědětVymazat
  4. nemôžem na artdeco povedať jedno zlé slovko :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá byť naozaj dobrá, tak ďakujem za tip, určite sa na ňu najbližšie pozriem :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Toto je už asi kultový produkt od Artdeca. Ešte som ju neskúšala, ale bolo by na čase
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  7. No tuto Ardeco sme používali v škole keď sme líčili bola super ale ja teraz používam klasický korektor ktorý prepudrujem lebo mi príde že aj farby sú sýtejšie ale skúsim znova siahnúť po tejto bázičke :)

    NA DEŇ FRANCÚZSKOU

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.