pátek 8. března 2019

Deo krystal od Purity Vision

Hezký den vám všem,

nedávno jsem nakupovala na e-shopu dekorativka.cz a protože jsem nevěděla co by, hodila jsem jen tak do košíku Deo krystal od značky Purity Vision. Říkala jsem si, že to bude určitě nějaký super deo a že ho prostě musím vyzkoušet. No jak to celé dopadlo už se můžete dočíst o pár řádků níže. Cena výrobku za 60 g/99,- Kč. Odkaz na výrobek: zde

Deo krystal má za úkol potlačovat tělesný pach a neucpávat potní póry. Je to vlastně takový přírodní deodorant složený z minerální soli. 

Použití je velmi jednoduché. Krystal se navlhčí vodou a poté se potře pokožka v podpaží. Nakonec krystal opět opláchnete, aby na něm nezůstaly bakterie. 

Nejdřív jsem si říkala jak je to super a že vlastně už nemusím používám ty chemické srágory. Bohužel jsem po celém dni zjistila, že účinek se může rovnat rovnou nule a výrobek je určen asi spíše pro lidi, kteří se během dne nezapotí. Přesněji řečeno, nesmíte se potit vůbec jinak vás čeká pěkné peklo. 

Asi vám tu nebudu rozepisovat, že výrobek má být účinný 24 hodin atd., když vlastně ani nefunguje. Pro mě jsou to zase vyhozené peníze oknem a zkušenost, že příště si mám o výrobku raději přečíst recenze na internetu, než ho jen tak hala bala hodím do košíku. 

Máte zkušenost s tímto výrobkem?





 

4 komentáře:

  1. Zkušenost s ním nemám, ale je škoda, že nefunguje. Já jsem si oblíbila deodorant v rozprašovači od Balei. Není sice přírodní, ale aspoň neobsahuje hliníkové soli.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. O tomhle jsem už slyšela, ale mě nevyhovuje ta aplikace.. Zkrátka patří k těm pohodlným, kteří raději spreje :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. nemám skúsenosť a vďaka tebe ani mať nebudem :P ďakujem :D

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.