sobota 17. června 2017

Tuhý šampón na vypadávající vlasy

Krásnou sobotu vám všem,

dnes bych vám chtěla představit tuhý šampón ze stránky lilibela.cz. Tento šampón mě moc zaujal hlavně svojí formou a byla jsem moc zvědavá jak takový výrobek bude fungovat a co na to řeknou mé vlasy. Výrobek má bohaté složení přírodních látek a je vhodný i pro mastné vlasy. Cena tohoto výrobku byla 73Kč. 

Tuhý šampón má i svůj název a to Savon de ´V´. Před prvním použitím je zabalen do papírového obalu, který je zavázán motouzem. Mě osobně se tento styl velmi líbí, připadá mi to jako takový jednoduchý a nápaditý styl. Po rozbalení uvidíte tuhý šampón ve formě oválné kostky, která je tmavá a při používání se z ní postupně uvolňují kousky bylinek. Během mytí taky krásně voní a přítel mi pořád říká, že mu to připomíná kofolu, tak asi jo teda :-D

Tuhý šampón obsahuje:
extrakt z lopuchu (podporuje růst vlasů), ricinový olej (bojuje s lupy a dodává vlasům lesk), shikakai pudr (posiluje vlasové kořínky), amla pudr (zahlazuje strukturu vlasů), prášek z rozmarýnu (dodává vlasům zářivý lesk), esenciální oleje (stimulují vlasové kořínky).
 
Před použitím se vlasy opláchnou vlažnou vodou, tak aby byly řádně mokré i s pokožkou hlavy. Poté už stačí šampónem přejíždět přes vlasy a tvořit bohatou pěnu. Já provádím proces mytí celkem 2x, protože při tom prvním se netvoří bohatá pěna. Po druhém napěnění nechám šampón působit 8 minut a poté jej opláchnu vlažnou vodou. Aby se mi vlasy dobře rozčesávaly, používám dvoufázový bezoplachový kondicionér ve spreji. 

Vlasy jsou po mytí krásně lesklé a voňavé. Během používání jsem se zbavila lupů a celkově mám větší objem ve vlasech. Vlasy asi z 1/2 přestaly padat, za což jsem moc ráda. A poslední dobou mi okolí říká, že mám hodně dlouhé vlasy, takže možná nějaký centimetr narostl i díky tomuto výrobku.

Znáte tuhé šampóny?





 

12 komentářů:

  1. Vypadá rozhodně zajímavě, nikdy jsem nic takového neviděla :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto je veľmi zaujímavý produkt! Určite sa po ňom poobzerám a porozmýšľam, pretože prírodnej kozmetiky verím najviac :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Šampon sice nevypadá na pohled moc vábně, ale jestli pomáhá, tak do něj jdu. Vypadávající vlasy mě docela trápí, tak jestli pozoruješ nějaké změny, dej určitě vědět. No a jestli po něm i rychleji rostou, tak není co řešit :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadávání je tak na 1/2, ale je fakt že mám teď vlasy o dost delší.

      Vymazat
  4. Já jsem ještě tuhý šampon vůbec nezkoušela. Ale tento vypadá hodně lákavě, mám celkem teď dost problém s padáním vlasů.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky si myji vlasy na dvakrát, vlasy mám potom hezčí a lépe se rozčesávají. Vypadá zajímavě, tím složením se mi moc líbí. Jak ti dlouho vydrží takovýhle tuhý šampon?

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda že som o ňom nevedela skôr, minulý rok mi enormne vypadávali vlasy :D Skvelá recenzia :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.