pondělí 24. dubna 2017

Tekuté linky Makeup Revolution

Krásný den vám všem,

mám tu pro vás další článek o produktu, který jsem objednávala na e-shopu dekorativka.cz. Linky na oči testuji moc ráda a tak jsem tentokrát zvolila výrobek od značky Makeup Revolution. Se značkou mám docela málo zkušeností a výrobků od ní mnoho nevlastním. Byla jsem docela zvědavá jak mi budou tyto linky vyhovovat, protože jsem tento druh dlouho doma neměla. Cena výrobku byla asi do 100Kč (nějakých 70Kč).

Linky byly zabaleny v krabičce, která má zlatý nápis. Samotné linky jsou malé velikosti a velmi snadno se drží v ruce. Většinou platí, že čím menší je produkt na oči, tím lépe se s ním pracuje. Odstín linek je klasická černá. Štěteček linek je velmi tenký a dá se s ním vytvořit i výrazný look. Já mám raději linky slabounké a jen tak lehce rámující oční víčko. Musím říct, že znám i lepší štětečky než má tento výrobek. Při nanášení musím linky nanášet na víckrát. U linek od Dermacolu stačí jedno nanesení a vytvoříte krásnou linku, ale u těchto musíte pořád štěteček nanášet a dělat linku asi 10 tahy. U mě má proto tento produkt velké mínus a prodlužuje se tak navíc čas celkového líčení, což nesnáším.

Linky mají hodně velkou výdrž a s klidem můžu říct, že klidně 12 hodin vydrží beze změn. Během dne nedochází k žádnému rozmazání a dalším nežádoucím jevům. 

Celkově se dá s výrobkem vytvořit hezké líčení, ale pokud nemáte rádi dlouhé nanášení produktů, určitě po linkách Makeup Revolution nesahejte. 

Znáte tyto linky?




 

4 komentáře:

  1. túto linku som mala ešte dávnejšie, ale nejak som s ňou nebola spokojná, práve pre ten štetček. ja som ho mala aj nejaký poškodený a vôbec nekreslil pekne :(
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Já na ně zrovna koukala , tak ještě , že jsem je nevzala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi bych s nimi neuměla pracovat, ale já si linky neumím udělat skoro vůbec s čímkoliv :D

    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto jsme neměla, jednak s linkami bojuji, jelikož je neumím nanést :D mám momentálně od GS a ty jsou asi vazně k ničemu protože strašně lepí, tak že se mi prilepí k linkám celé víčko :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.