čtvrtek 22. září 2016

Barva na obočí Stay Put od Milani

Hezký čtvrtek vám všem,

dnes se zaměřím na úpravu obočí pomocí výrobku od značky Milani. Protože mám už od mala obočí velmi světlé a řídké, začala jsem si ho asi od 18 let dokreslovat pomocí tužky na obočí. Začátky byly hrůza děs a jak už to bývá u většiny začátečníků zvykem, vypadalo to opravdu hrozně. Postupně jsem začala tu hrůzu vidět a snažila jsem se zlepšit. Ještě nedávno jsem používala paletku na obočí od Freedom a v současnosti už je to pouze barva od Milani. 

Barva se prodává v zataveném obalu, který je podložen kartonem. Součástí balení je také štětec pro aplikaci barvy. Samotná barva se nachází ve skleněné nádobce s plastovým uzávěrem. Výdrž je 12 měsíců po otevření a hmotnost 2.6 g. Cena na dekorativka.cz je 199 Kč a výbírat můžete z 5 odstínů. 

Při nákupu jsem si nevěděla vůbec rady s výběrem odstínu. Vlasy mám světlé, pleť taky...takže bych si měla vybrat asi nějaký světlý odstín že ano? Já mám ale raději tmavší obočí, takže jsem nakonec sáhla po odstínu 03 Medium brown. Měla jsem celkem velký strach co mi domů vůbec přijde za odstín. Na internetu fotky nic moc a navíc každá byla jinak nasvícená. Nakonec to zase taková hrůza není a odstín se dá lehkými tahy vystínovat. 

Při začátku obočí nanáším barvu velmi lehce (vznikne tak velmi světlý odstín) a následně začnu na štětec více tlačit, takže celkově to působí nepřerušovaně a jednotně. Vykreslené obočí pomocí Stay Put vydrží nehnutě celý den. Dokonce večer máte co dělat s odlíčením. (barva je voděodolná) Doporučuji použít dvoufázový odličovač. 

V balení byl ještě spolu s barvou štětec na vytvarování obočí. Jedna strana štětce je na pročesání a druhá na samotné nanášení barvy. Musím říct, že se mi s tímto štětečkem velmi dobře pracuje.

Celkově mi tento výrobek dělá velkou radost a až ho dopoužívám, kupuji ho znovu. 

Jak si upravujete obočí vy?










8 komentářů:

  1. Vyzera super !!!! A chválim znacku Milani , ze pridala k farbe na obočie aj takyto aplikátor :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla nadšená že je k barvě i ten štěteček :-)

      Vymazat
  2. skvelý štetec, ten sa aj mne páči..taktiež aj farba,pretože je príjemná teplá hnedá :) super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Také ho mám, jen v nejtmavším odstínu, už mám druhé balení a jsem s ním velmi spokojená.
    Pak mám ještě podobný produkt od elfu, taktéž nejtmavší a je také super...určitě mrkni, konzistence je krémovější a přijde mi, že tak nevysychá...

    OdpovědětVymazat
  4. Tento istý mám doma, aj odtieň. Je úplne super, odkedy mi prišiel tak používam len tuto farbu. :) Som s nou veľmi spokojná. :) A krásne fotky máš :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway,budem rada ak sa zapojíš :)
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.