úterý 12. července 2016

Pivní glycerinové mýdlo od Ryoru

Hezký den vám všem,

není to tak dlouho co jsem byla v drogerii PeMi v Praze a nakoupila tam pár zajímavých kousků. Nakupovala jsem sice převážně kousky od značky Herbavera, ale našlo se i něco od Ryoru. Jedná se o pivní glycerinové mýdlo, které mě zaujalo obalem i cenou.


Když jsem ještě chodila do školy, učili nás v marketingu že mezi nejdůležitější věc při výběru zboží hraje roli obal. Produkt nemusí být ani kvalitní, ale lidi si ho kolikrát koupí hlavně kvůli hezkému obalu. U tohoto výrobku se bát ale nemusíte, protože má nejen hezký obal ale je také kvalitní. Mýdla se prodávají převážně k papírových krabičkách, ale toto je zabaleno pouze v celofánu a vůbec to ničemu nevadí, protože pak stačí jednoduše obal odtrhnout a můžete se pustit do používání.

Cenu výrobku už si nepamatuji, ale myslím že to bylo něco kolem 20-30 Kč.

Mýdlo má 100 g. V koupelně už ho mám delší dobu a vůbec nemizí. 

Při aplikaci krásně voní a emulgace je výborná. Ve vůni jde cítit příjemná vůně chmelu a budete mít chuť se do mýdla zakousnout. K jídlu samozřejmě není a tak vám bude muset stačit pouhá vůně vaší pokožky po mytí.

Pokožka po mytí trochu drhne a tak bude nejlepší, když použijete nějaký hydratační krém.

Celkově jsem s tímto výrobkem velmi spokojená a jestli ho někdy dopoužívám, tak si jej koupím znovu.

Používáte značku Ryor?






 


1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře.