pondělí 6. června 2016

Pond´s BB pudr

Krásný den moje milé čtenářky,

dnes se zaměřím na BB pudr Pund´s. Tento výrobek se dá sehnat na ebay. Já ho koupila od slečny, která prodává kosmetiku na facebooku a přivezla ho z Thajska. Koupila jsem si rovnou dva kusy a cena za jeden kus byla 75 Kč a obsah je 50 g.

Obal jako takový má světle růžovou barvu. Přes celou lahvičku je matný celofánový obal. Při otvírání produkty jsem byla trochu zoufalá a nevěděla jak ho otevřít. Zkoušela jsem otevřít víčko točením, ale nešlo to vůbec. Pak mě napadlo odlepit nálepku, která se nacházela na víčku. A tradááá kouzlo bylo na světě. Pudr se aplikuje pomocí dírek. Když chcete pudr zase uzavřít tak jednoduše pootočíte víčkem a máte jej zavřený.

Konzistence je sypká, ale na obličeji udělá hezký finish po důkladném zapracování štětcem. Nejhorší je, když pudr vyklepáváte na štětec. Já si raději pod pudr dávám ubrousek, aby nebyl od pudru i stůl.

Parfemace produktu je lehká, ale velmi příjemná. Možná trochu květinová bych řekla.

Výdrž je střední, měla jsem produkt 12 hodin v práci a po pár hodinách se mi začalo lesknout čelo a postupně i tváře a brada.

Celkové hodnocení výrobku: s tímto produktem jsem celkem spokojená. Jediné co mi vadí je aplikace a malá výdrž, ale jinak nákupu nelituji.

Znáte tento výrobek?







 

4 komentáře:

  1. Moc se mi líbí obal, ale ta aplikace by mi asi taky vadila.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že tento výrobek asi nebude úplně pro každého :-)

      Vymazat
  2. Tento pudr jsem si koupila na ebay a jsem s ním moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky holky kde ho prosím seženu kromě ebay. Nemáte někdo odkaz na někoho kdo tam nakupuje nebo jezdí do ciziny. Děkuji za info

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.