neděle 15. května 2016

Rival de Loop aneb kosmetika s Rossmannu

Hezký den milé čtenářky,

nedávno jsem byla v drogerii Rossmann, do které moc často nechodím. Je to z toho důvodu, že ač jsme město skoro s 50 tis. obyvateli tak v naší Rossmann drogerce není stojan s Rival de Loop kosmetikou. Takže jsem zavítala do drogerie R., která se nachází v místě mého bývalého bydliště a tam tento stojan mají.
Ve stojanu najdete hojný výběr kosmetiky a za velmi nízké ceny, které bych přirovnala ke kosmetice Essence. Obaly Rivalu jsou hodně poutavé a krásné. V této konkrétní drogerii měli stojan doplněn tak na půl. Ale našla jsem si tam to své a taky něco koupila. S něčím spokojená jsem a s něčím zase méně. O konkrétních produktech, které jsem od Rivalu koupila vám napíšu zase v jiném článku. Pro představu jsem vám vyfotila alespoň detaily produktů ve stojanu. Všimla jsem si, že kosmetika má i své limitované edice v tomto stojanu. Od Rivalu můžete sehnat i pečující kosmetiku, takže je to dobrá zpráva pro ty z vás, které se třeba vůbec nemalujete a nepoužíváte tím pádem dekorativku.
Omluvte tentokrát kvalitu fotografií, jsou zhotoveny mobilem.

Znáte kosmetiku Rival de Loop? Jaký na ni máte názor?










19 komentářů:

  1. Jojo značku znám a doma mám od ní pouze gel na obočí, kterej je skvělej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bojím se, aby to nebylo na úrovni NYC, která je také v Rossmanovi. Koupila jsem si od NYC rtěnku a měla hroznou pachuť.

    http://kosmetickysvetz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jeste jsem teto znacce nevenovala pozornost.:-)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. znám tuto značku,mám od ní pouze lak na nehty, který je ale dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek :) u nás tuto značku máme, ale zatím mě nějak nelákalo si od ní něco pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě pár produktů zaujalo a tak jsem něco málo nakoupila

      Vymazat
  6. Já jsem si nedavno od této značky koupila pár. Věcí, žádný zázrak to není, ale zase s ohledem na cenu si myslím, že ok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím ještě koupené kousky zkouším, takže ještě nemůžu soudit.

      Vymazat
  7. Do Rossmana moc nechodím, takže o té značce ani nevím. Ale je to škoda. Budu se tam muset podívat. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Od této kosmetiky jsem si pořídila lak na nehty. Horší jsem si snad v životě nepořídila, nevydrží mi na nehtech jediný den, což je škoda, líbí se mi jejich výběr barev..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha a já si chtěla nějaký ten lak od nich koupit, tak si to ještě promyslím.

      Vymazat
  9. Značku neznám, do Rossmanna moc nechodím, opravdu spíš výjimečně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.